Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Przypisz numer telefonu do określonego źródła ruchu w Sales Intelligence, aby śledzić ścieżkę klienta.
Podłącz źródła ruchu


Przypisz numery telefonów do źródeł ruchu

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz Śledzenie połączeń.

Dodaj nowy numer telefonu do listy numerów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.

Na przykład przypisz dodany numer do strony na Facebooku.
Połącz Facebook z Sales Intelligence

Następnie dodaj ten numer do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku. Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.


Przypisz adresy e-mail do źródeł ruchu

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz E-mail.

Dodaj nowy adres e-mail do listy adresów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.

Wybierz dodany adres e-mail i przypisz go do strony na Facebooku.

Następnie dodaj ten adres e-mail do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku. Gdy otrzymasz wiadomość na ten adres e-mail, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.


W skrócie
  • Przypisz numer telefonu do określonego źródła ruchu w Sales Intelligence, aby śledzić ścieżkę klienta.
  • Aby przypisać numer telefonu do źródła ruchu, przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Śledzenie połączeń. Dodaj nowy numer telefonu do listy numerów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.
  • Następnie dodaj przypisany numer do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku.
  • Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.
  • Aby przypisać adres e-mail do źródła ruchu, przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > E-mail. Dodaj nowy adres e-mail do listy adresów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.
  • Przypisz dodany adres e-mail do źródła Facebook i dodaj go do strony na Facebooku.
  • Gdy otrzymasz wiadomość na ten adres e-mail, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń Ustawienia Sales Intelligence Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku ROI z reklam: Google Ads Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Sales Intelligence: ROI z reklamy