Sales Intelligence pomaga śledzić, z jakiego źródła Źródło to początkowy punkt ścieżki klienta, na przykład portale społecznościowe, strona internetowa, baner reklamowy, wizytówka. pozyskujesz klientów.
Rozpocznij śledzenie źródeł w kilku krokach:
- Określ parametr UTM: ustaw parametr UTM dla źródła ruchu w Bitrix24.
Jak ustawić parametry UTM - Dodaj do adresu URL: dodaj ten parametr UTM do adresu URL swojej witryny.
- Umieść adres URL: udostępnij ten adres URL na platformach Facebook lub Instagram.
Gdy klient kliknie ten link i wypełni formularz kontaktowy, w CRM zostanie utworzony nowy lead, a jego źródło zostaje wyświetlone w odpowiednim polu.
Oprócz źródeł domyślnych możesz dodać źródła niestandardowe. Może to być dowolny portal społecznościowy, strona internetowa, a nawet billboard.
Podłącz źródła ruchu offline do Sales Intelligence
Jak ustawić parametry UTM
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
Jako przykład dodajmy stronę na Facebooku jako źródło.
Zaloguj się na swoje konto na Facebooku, podaj nazwę źródła i utwórz parametr UTM.
Połącz Facebook z Sales Intelligence
Następnie dodaj link do swojej witryny internetowej z tym parametrem UTM na swojej stronie na Facebooku.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Teraz klient może kliknąć ten link na Twojej stronie na Facebooko, aby przejść do Twojej witryny i wypełnić tam formularz kontaktowy lub oddzwonienia.
Dane klienta zostaną zapisane w CRM w kolumnie Podróż klienta.
- Sales Intelligence śledzi, z jakiego źródła pozyskujesz klientów.
- Dodaj parametr UTM do adresu URL swojej witryny i udostępnij go na platformach takich jak Facebook.
- Klient kliknie link do Twojej strony na Facebooku, wypełni formularz kontaktowy na Twojej stronie, a jego dane zostaną zapisane w CRM w kolumnie Podróż klienta.