Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM

Sales Intelligence pomaga śledzić, z jakiego źródła Źródło to początkowy punkt ścieżki klienta, na przykład portale społecznościowe, strona internetowa, baner reklamowy, wizytówka. pozyskujesz klientów.

Rozpocznij śledzenie źródeł w kilku krokach:

  1. Określ parametr UTM: ustaw parametr UTM dla źródła ruchu w Bitrix24.
    Jak ustawić parametry UTM
  2. Dodaj do adresu URL: dodaj ten parametr UTM do adresu URL swojej witryny.
  3. Umieść adres URL: udostępnij ten adres URL na platformach Facebook lub Instagram.

Gdy klient kliknie ten link i wypełni formularz kontaktowy, w CRM zostanie utworzony nowy lead, a jego źródło zostaje wyświetlone w odpowiednim polu.

Pozostały ruch obejmuje klientów niepowiązanych z istniejącymi źródłami w Sales Intelligence.

Oprócz źródeł domyślnych możesz dodać źródła niestandardowe. Może to być dowolny portal społecznościowy, strona internetowa, a nawet billboard.
Podłącz źródła ruchu offline do Sales Intelligence


Jak ustawić parametry UTM

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,

Jako przykład dodajmy stronę na Facebooku jako źródło.

Zaloguj się na swoje konto na Facebooku, podaj nazwę źródła i utwórz parametr UTM.
Połącz Facebook z Sales Intelligence

Następnie dodaj link do swojej witryny internetowej z tym parametrem UTM na swojej stronie na Facebooku.

Do tego źródła możesz także przypisać unikalny adres e-mail i numer telefonu.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Teraz klient może kliknąć ten link na Twojej stronie na Facebooko, aby przejść do Twojej witryny i wypełnić tam formularz kontaktowy lub oddzwonienia.

Dane klienta zostaną zapisane w CRM w kolumnie Podróż klienta.


W skrócie
  • Sales Intelligence śledzi, z jakiego źródła pozyskujesz klientów.
  • Dodaj parametr UTM do adresu URL swojej witryny i udostępnij go na platformach takich jak Facebook.
  • Klient kliknie link do Twojej strony na Facebooku, wypełni formularz kontaktowy na Twojej stronie, a jego dane zostaną zapisane w CRM w kolumnie Podróż klienta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence Połącz Instagram z Sales Intelligence Połącz Facebook z Sales Intelligence Śledzenie połączeń: numery SIP PBX Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence