Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia Sales Intelligence

Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Ustawienia. Tutaj możesz skonfigurować okno atrybucji i domeny linkujące.

Okno atrybucji. Okno atrybucji to okres czasu, w którym działania użytkownika, takie jak kliknięcia lub wyświetlenia reklamy, są przypisane do konkretnej konwersji, np. zakupu (deal) lub rejestracji zamówienia (lead). Jeśli okno atrybucji wynosi 7 dni, a użytkownik kliknie reklamę i dokona zakupu w ciągu tych 7 dni, konwersja zostanie przypisana do tej reklamy.

Domyślnie okno atrybucji wynosi 28 dni. Oznacza to, że jeśli klient podejmie działania w ciągu 28 dni od pierwszej wizyty, lead lub deal wyświetli pierwszy punkt ruchu klienta.

Na przykład okres okna atrybucji wynosi 28 dni. Klient widzi Twoją reklamę na Facebooku, odwiedza Twoją witrynę i wypełnia formularz CRM. Spowoduje to utworzenie nowego leadu w CRM. W formularzu leadu zobaczysz ścieżkę klienta.

Dziesięć dni później klient wraca na Twoją stronę za pośrednictwem wyszukiwarki Google. W formularzu leadu jest nadal wyświetlany Facebook jako pierwszy punkt ruchu klienta, ponieważ nie minęło jeszcze 28 dni. W ten sposób dowiesz się, z jakiego źródła pozyskujesz klientów.


Domeny linkujące. Bitrix24 automatycznie rozpoznaje popularne sieci społecznościowe jako źródła ruchu, nawet bez użycia tagów utm_source. Możesz wyłączyć tę funkcję w sekcji Domeny linkujące w ustawieniach Sales Intelligence.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń ROI z reklam: Google Ads Sales Intelligence: ROI z reklamy Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu