Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Ustawienia. Tutaj możesz skonfigurować okno atrybucji i domeny linkujące.
Okno atrybucji. Okno atrybucji to okres czasu, w którym działania użytkownika, takie jak kliknięcia lub wyświetlenia reklamy, są przypisane do konkretnej konwersji, np. zakupu (deal) lub rejestracji zamówienia (lead). Jeśli okno atrybucji wynosi 7 dni, a użytkownik kliknie reklamę i dokona zakupu w ciągu tych 7 dni, konwersja zostanie przypisana do tej reklamy.
Na przykład okres okna atrybucji wynosi 28 dni. Klient widzi Twoją reklamę na Facebooku, odwiedza Twoją witrynę i wypełnia formularz CRM. Spowoduje to utworzenie nowego leadu w CRM. W formularzu leadu zobaczysz ścieżkę klienta.
Dziesięć dni później klient wraca na Twoją stronę za pośrednictwem wyszukiwarki Google. W formularzu leadu jest nadal wyświetlany Facebook jako pierwszy punkt ruchu klienta, ponieważ nie minęło jeszcze 28 dni. W ten sposób dowiesz się, z jakiego źródła pozyskujesz klientów.
Domeny linkujące. Bitrix24 automatycznie rozpoznaje popularne sieci społecznościowe jako źródła ruchu, nawet bez użycia tagów utm_source
. Możesz wyłączyć tę funkcję w sekcji Domeny linkujące w ustawieniach Sales Intelligence.