Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence

Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Przewiń do bloku Własna witryna i podłącz swoją witrynę.
    Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie

Następnie otwórz blok Zamówienia w moim sklepie internetowym.

Istnieją dwa sposoby przetwarzania zamówień ze sklepu internetowego w Bitrix24:

  • Ręcznie: ręcznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali w Bitrix24.
  • Automatycznie: automatycznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali Bitrix24 za pomocą interfejsu API REST.

Wybierz pole deala zawierające identyfikator zamówienia. Pole to należy samodzielnie utworzyć w formularzu deala i wybrać typ pola String.
Pola niestandardowe w CRM

Dodaj poniższy kod do strony tworzenia zamówienia lub potwierdzenia płatności. Zastąp ORDER_ID i ORDER_TOTAL parametrami dynamicznymi zawierającymi identyfikator zamówienia i kwotę całkowitą.

<script>
(window.b24order = window.b24order || []).push({
	id: "ORDER_ID",
	sum: "ORDER_TOTAL"
});
</script>

Po podłączeniu zamówienia klientów złożone w sklepie internetowym będą wyświetlane w polu Podróż klienta oraz w raportach analitycznych Bitrix24.


W skrócie
  • Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.
  • Zamówienia przetwarzać ręcznie lub automatycznie za pomocą interfejsu API REST.
  • Upewnij się, że deale mają pole ID zamówienia i dodaj specjalny kod do stron zamówień w swoim sklepie internetowym.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Śledzenie połączeń: numery SIP PBX Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence Połącz Instagram z Sales Intelligence Połącz Facebook z Sales Intelligence Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM