Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence

Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Przewiń do bloku Własna witryna i podłącz swoją witrynę.
    Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie

Następnie otwórz blok Zamówienia w moim sklepie internetowym.

Istnieją dwa sposoby przetwarzania zamówień ze sklepu internetowego w Bitrix24:

  • Ręcznie: ręcznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali w Bitrix24.
  • Automatycznie: automatycznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali Bitrix24 za pomocą interfejsu API REST.

Wybierz pole deala zawierające identyfikator zamówienia. Pole to należy samodzielnie utworzyć w formularzu deala i wybrać typ pola String.
Pola niestandardowe w CRM

Dodaj poniższy kod do strony tworzenia zamówienia lub potwierdzenia płatności. Zastąp ORDER_ID i ORDER_TOTAL parametrami dynamicznymi zawierającymi identyfikator zamówienia i kwotę całkowitą.

<script>
(window.b24order = window.b24order || []).push({
	id: "ORDER_ID",
	sum: "ORDER_TOTAL"
});
</script>

Po podłączeniu zamówienia klientów złożone w sklepie internetowym będą wyświetlane w polu Podróż klienta oraz w raportach analitycznych Bitrix24.


W skrócie
  • Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.
  • Zamówienia przetwarzać ręcznie lub automatycznie za pomocą interfejsu API REST.
  • Upewnij się, że deale mają pole ID zamówienia i dodaj specjalny kod do stron zamówień w swoim sklepie internetowym.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połącz Instagram z Sales Intelligence Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence Śledzenie połączeń: numery SIP PBX Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM Połącz Facebook z Sales Intelligence