Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połącz Instagram z Sales Intelligence

Skonfiguruj integrację z Instagramem w Sales Intelligence, aby śledzić ruch klientów na Instagramie bezpośrednio w Bitrix24 CRM.


Skonfiguruj integrację z Instagramem w Bitrix24

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz podłączone konto Instagram.
    Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM

Określ parametry UTM dla konta na Instagramie. Określ parametry UTM w polu utm_source.

Przypisz numer do konta na Instagramie. Przejdź do bloku Śledzenie połączeń i przypisz numer telefonu do konta na Instagramie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Przypisz e-mail do konta na Instagramie. Otwórz blok E-mail i przypisz adres e-mail do konta na Instagramie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Zamień adresy e-mail i numery telefonów w swojej witrynie. Skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie w bloku Własna witryna.
Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie


Skonfiguj konto na Instagramie

Otwórz konto na Instagramie > kliknij Edytuj profil.

Dodaj witrynę z tagiem UTM. Otwórz sekcję Dodaj link > Dodaj link zewnętrzny i dodaj link do swojej witryny z tagiem UTM z Sales Intelligence Bitrix24.

Przykład: b24-test.bitrix24.site/?utm_source=test

Dodaj e-mail i numer. Otwórz sekcję Opcje kontaktu i dodaj adres e-mail i numer telefonu, które są przypisane do źródła ruchu Instagram w Sales Intelligence. Wybierz Wyświetl informacje kontaktowe, aby klienci mogli się skontaktować z Twoją firmą.

Informacje te zostaną wyświetlone w profilu.

Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez Instagram, zobaczysz to w Bitrix24 CRM w polu Podróż klienta.


W skrócie
  • Skonfiguruj integrację z Instagramem w Sales Intelligence, aby śledzić ruch klientów na Instagramie bezpośrednio w Bitrix24 CRM.
  • W sekcji CRM > Analityka > Sales Intelligence > Instagram podłącz stronę na Instagramie i określ parametry UTM w polu utm_source.
  • W bloku Sales Intelligence > Śledzenie połączeń przypisz numer telefonu do strony na Instagramie.
  • W bloku Sales Intelligence > E-mail przypisz adres e-mail do strony na Instagramie.
  • W bloku Sales Intelligence > Własna witryna skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie.
  • Dodaj do strony na Instagramie e-mail, numer telefonu i witrynę z tagiem UTM z Sales Intelligence.
  • Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez Instagram, zobaczysz to w Bitrix24 CRM w polu Podróż klienta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence Połącz Facebook z Sales Intelligence Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM Śledzenie połączeń: numery SIP PBX