Skonfiguruj integrację z Instagramem w Sales Intelligence, aby śledzić ruch klientów na Instagramie bezpośrednio w Bitrix24 CRM.
Skonfiguruj integrację z Instagramem w Bitrix24
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Wybierz podłączone konto Instagram.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM
Określ parametry UTM dla konta na Instagramie. Określ parametry UTM w polu utm_source
.
Przypisz numer do konta na Instagramie. Przejdź do bloku Śledzenie połączeń i przypisz numer telefonu do konta na Instagramie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Przypisz e-mail do konta na Instagramie. Otwórz blok E-mail i przypisz adres e-mail do konta na Instagramie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Zamień adresy e-mail i numery telefonów w swojej witrynie. Skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie w bloku Własna witryna.
Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie
Skonfiguj konto na Instagramie
Otwórz konto na Instagramie > kliknij Edytuj profil.
Dodaj witrynę z tagiem UTM. Otwórz sekcję Dodaj link > Dodaj link zewnętrzny i dodaj link do swojej witryny z tagiem UTM z Sales Intelligence Bitrix24.
Przykład: b24-test.bitrix24.site/?utm_source=test
Dodaj e-mail i numer. Otwórz sekcję Opcje kontaktu i dodaj adres e-mail i numer telefonu, które są przypisane do źródła ruchu Instagram w Sales Intelligence. Wybierz Wyświetl informacje kontaktowe, aby klienci mogli się skontaktować z Twoją firmą.
Informacje te zostaną wyświetlone w profilu.
Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez Instagram, zobaczysz to w Bitrix24 CRM w polu Podróż klienta.
- Skonfiguruj integrację z Instagramem w Sales Intelligence, aby śledzić ruch klientów na Instagramie bezpośrednio w Bitrix24 CRM.
- W sekcji CRM > Analityka > Sales Intelligence > Instagram podłącz stronę na Instagramie i określ parametry UTM w polu
utm_source
. - W bloku Sales Intelligence > Śledzenie połączeń przypisz numer telefonu do strony na Instagramie.
- W bloku Sales Intelligence > E-mail przypisz adres e-mail do strony na Instagramie.
- W bloku Sales Intelligence > Własna witryna skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie.
- Dodaj do strony na Instagramie e-mail, numer telefonu i witrynę z tagiem UTM z Sales Intelligence.
- Jeśli klient skontaktuje się z Tobą przez Instagram, zobaczysz to w Bitrix24 CRM w polu Podróż klienta.