Pola niestandardowe to pola, w których można przechowywać dodatkowe informacje o klientach, jeśli w formularzu elementu CRM nie ma odpowiednich pól standardowych. Widoczność takich pól można ograniczyć. Na przykład, możesz ukryć pole z danymi paszportowymi klienta dla niektórych pracowników lub działów.
Plany taryfowe
Jak ustawić widoczność pola
Ograniczyć widoczność pola może administrator CRM i Bitrix24. Administrator Bitrix24 widzi wszystkie pola, niezależnie od ustawień.
Uprawnienia dostępu w CRM
Na przykład ogranicz widoczność pola Dane paszportowe w formularzu kontaktu.
1–2. Kliknij Ustawienia (⚙️) > Konfiguruj.
3. Zaznacz pole wyboru Wyświetl to pole wyłącznie dla wybranych użytkowników.
4. Kliknij + Dodawanie i wybierz pracowników lub dział, którzy będą widzieć pole i informacje w nim zawarte.
5. Zapisz zmiany.
Możliwości pól z ograniczoną widocznością
Pola z ograniczoną widocznością działają jak zwykłe pola: są używane w szablonach dokumentów i przy łączeniu duplikatów, mogą być wymagane.
Jeśli pracownik pracuje z elementem, w którym są ukryte pola, niektóre procesy w CRM mogą działać z ograniczeniami.
Łączenie duplikatów. Pracownik nie będzie mógł połączyć duplikatów, jeśli nie ma dostępu do niektórych pól w formularzu. Musi mieć dostęp do pola, aby połączyć duplikaty.
Jak połączyć duplikaty w CRM
Użycie pola w szablonach dokumentów CRM. Informacje z pola niestandardowego nie zostaną wyświetlone w dokumencie, jeśli pracownik nie ma dostępu do tego pola.
Szablony dokumentów w CRM
Wymagane pola. Jeśli pole z ograniczoną widocznością będzie zaznaczone jako wymaganePola wymagane to specjalne pola w formularzu elementu CRM, które muszą być wypełnione. Oznacza to, że użytkownik nie może pominąć tych pól, ponieważ są one niezbędne do przetworzenia danych. , to muszą je wypełnić tylko ci pracownicy, którzy mają do niego dostęp.
Wymagane pola w CRM
- Pola niestandardowe to pola, w których można przechowywać dodatkowe informacje o klientach. Widoczność takich pól można ograniczyć i ustawić dostęp tak, aby pole mogły widzieć tylko konkretni pracownicy lub działy.
- Ograniczyć widoczność pola może administrator CRM i Bitrix24. Administrator Bitrix24 widzi wszystkie pola, niezależnie od ustawień.
- Pola z ograniczoną widocznością działają jak zwykłe pola: są używane w szablonach dokumentów i przy łączeniu duplikatów, mogą być wymagane.
- Jeśli pracownik pracuje z elementem, w którym są ukryte pola, niektóre procesy w CRM mogą działać z ograniczeniami.
Polecane artykuły: