Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM

Pola niestandardowe to pola, w których można przechowywać dodatkowe informacje o klientach, jeśli w formularzu elementu CRM nie ma odpowiednich pól standardowych. Widoczność takich pól można ograniczyć. Na przykład, możesz ukryć pole z danymi paszportowymi klienta dla niektórych pracowników lub działów.

Ustawienie widoczności pól nie jest dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Jak ustawić widoczność pola

Ograniczyć widoczność pola może administrator CRM i Bitrix24. Administrator Bitrix24 widzi wszystkie pola, niezależnie od ustawień.
Uprawnienia dostępu w CRM

Na przykład ogranicz widoczność pola Dane paszportowe w formularzu kontaktu.

1–2. Kliknij Ustawienia (⚙️) > Konfiguruj.
3. Zaznacz pole wyboru Wyświetl to pole wyłącznie dla wybranych użytkowników.
4. Kliknij + Dodawanie i wybierz pracowników lub dział, którzy będą widzieć pole i informacje w nim zawarte.
5. Zapisz zmiany.


Możliwości pól z ograniczoną widocznością

Pola z ograniczoną widocznością działają jak zwykłe pola: są używane w szablonach dokumentów i przy łączeniu duplikatów, mogą być wymagane.

Jeśli pracownik pracuje z elementem, w którym są ukryte pola, niektóre procesy w CRM mogą działać z ograniczeniami.

Łączenie duplikatów. Pracownik nie będzie mógł połączyć duplikatów, jeśli nie ma dostępu do niektórych pól w formularzu. Musi mieć dostęp do pola, aby połączyć duplikaty.
Jak połączyć duplikaty w CRM

Użycie pola w szablonach dokumentów CRM. Informacje z pola niestandardowego nie zostaną wyświetlone w dokumencie, jeśli pracownik nie ma dostępu do tego pola.
Szablony dokumentów w CRM

Wymagane pola. Jeśli pole z ograniczoną widocznością będzie zaznaczone jako wymaganePola wymagane to specjalne pola w formularzu elementu CRM, które muszą być wypełnione. Oznacza to, że użytkownik nie może pominąć tych pól, ponieważ są one niezbędne do przetworzenia danych. , to muszą je wypełnić tylko ci pracownicy, którzy mają do niego dostęp.
Wymagane pola w CRM


W skrócie
  • Pola niestandardowe to pola, w których można przechowywać dodatkowe informacje o klientach. Widoczność takich pól można ograniczyć i ustawić dostęp tak, aby pole mogły widzieć tylko konkretni pracownicy lub działy.
  • Ograniczyć widoczność pola może administrator CRM i Bitrix24. Administrator Bitrix24 widzi wszystkie pola, niezależnie od ustawień.
  • Pola z ograniczoną widocznością działają jak zwykłe pola: są używane w szablonach dokumentów i przy łączeniu duplikatów, mogą być wymagane.
  • Jeśli pracownik pracuje z elementem, w którym są ukryte pola, niektóre procesy w CRM mogą działać z ograniczeniami.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodaj nową firmę do CRM Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon Importuj dane do Bitrix24 CRM Automatyczne łączenie duplikatów w CRM Usunięcie elementów CRM Działania grupowe w CRM Firmy Jak zaimportować powiązane elementy do CRM Jak połączyć elementy CRM Importuj powiązane elementy do CRM