Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Oś czasu

Oś czasu to prawa część formularza elementu CRM, gdzie można planować aktywności z klientami, zostawiać komentarze dla współpracowników, śledzić zmiany etapów itd. Od razu zobaczysz historię komunikacji z klientem i nie zapomnisz o zaplanowanych wydarzeniach.

W artykule opowiemy:


Zaplanuj aktywność

Aktywność w CRM to zadania związane z klientami. Na przykład, możesz zaplanować połączenie z klientem, spotkanie, przygotowanie dokumentów itd.
Aktywności uniwersalne

Utwórz aktywność.

  1. Kliknij Aktywność.
  2. Dodaj opis. Na przykład, zadzwonić do klienta i poinformować go o promocji.
  3. Wybierz termin ostateczny.
  4. Skonfiguruj przypomnienia, aby nie zapomnieć o aktywności.
  5. Wybierz działanie: dodaj do kalendarza, zaproś współpracowników itd.
  6. Kliknij Zapisz.

Zaplanowane aktywności zostaną wyświetlone na żółtym tle w sekcji Rzeczy do zrobienia. Jeśli masz kilka aktywności, pierwsza z nich będzie ta, która ma najbliższy termin.

Przypomnij o aktywności. W aktywnościach CRM są liczniki, które przypominają o zbliżającym się terminie ostatecznym. Domyślnie liczniki są aktywowane 15 minut przed ostatecznym terminem, ale ten czas można dostosować.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Zakończ aktywność. Po skontaktowaniu się z klientem aktywność można zamknąć. W tym celu zaznacz pole obok jej nazwy lub kliknij Zakończone. Informacje o zakończonej aktywności zostaną wyświetlone na osi czasu formularza.

5 Formularz zakończonej aktywności jest szary, danych w nim nie można zmienić

Zostaw komentarz

Aby podzielić się ważnymi informacjami o kliencie ze współpracownikiem, zostaw komentarz.

Wspomnij o współpracowniku. Wprowadź @, wybierz współpracownika i napisz wiadomość. Współpracownik otrzyma powiadomienie i zobaczy komentarz.

Dodaj plik. Można załadować plik z komputera, dysku Bitrix24 lub utworzyć nowy bezpośrednio w formularzu. Na przykład, dodać umowę lub zdjęcia obiektu.

Przypnij komentarz. Możesz przypiąć ważny komentarz na górze osi czasu.

Kliknij Przypnij. Możesz odpiąć komentarz w ten sam sposób.

Edytuj lub usuń komentarz. Można zmienić tekst i dodać plik do komentarza. Jeśli komentarz nie jest już potrzebny, można go usunąć. Kliknij Trzy kropki (...) i wybierz odpowiednie działanie.


Dodaj zadanie

Możesz tworzyć zadania związane z klientami bezpośrednio w formularzu elementu CRM. Na przykład, przygotuj umowę lub prezentację projektu.

Kliknij Zadanie, podaj nazwę, opis i inne parametry.
Jak utworzyć zadanie
Zadania w CRM

Na osi czasu zostanie wyświetlony status wykonania zadania, zmiana terminu i odpowiedzialnego. To pomoże nie przegapić ważnych zmian.


Zaproś klienta na spotkanie

Na osi czasu można wysłać do klienta harmonogram swojego kalendarza, a klient wybierze dostępną datę i godzinę spotkania.
Wolne terminy CRM

Kliknij Terminy > Wyślij link. Bitrix24 automatycznie utworzy link do twojego kalendarza i wyśle go do klienta przez SMS lub WhatsApp na numer podany w formularzu. Kiedy klient wybierze datę i godzinę, wydarzenie automatycznie pojawi się w formularzu elementu CRM i w Twoim kalendarzu Bitrix24.


Skontaktuj się z klientem

Z formularza elementu CRM można zadzwonić do klienta, napisać e-mail lub SMS, zaprosić do komunikatora. Historia komunikacji zostanie zapisana w osi czasu.
Jak zaprosić klienta do komunikatora
Jak napisać do klienta na WhatsApp


Wyświetl wydarzenia workflow

Na osi czasu formularza elementu CRM są wyświetlane wydarzenia workflow. Możesz wykonywać zadania i czytać komentarze bezpośrednio w formularzu, a statusy pokażą, na jakim etapie znajduje się workflow.
Wydarzenia workflow w formularzu elementu CRM

Wydarzenia workflow będą wyświetlane na osi czasu, jeśli w szablonie włączona jest opcja Pokaż wydarzenia workflow na osi czasu.

Filtruj wydarzenia

Aby szybko znaleźć na osi czasu potrzebne informacje, użyj filtra. Można używać standardowych filtrów lub tworzyć własne. Na przykład, znajdź dane według typu wydarzenia, daty utworzenia, autora, klienta.

18 Znaleziono wszystkie wpisy związane z zadaniami

W skrócie

  • Oś czasu to prawa część formularza elementu CRM, gdzie można planować aktywności z klientami, zostawiać komentarze dla współpracowników, śledzić zmiany etapów itd.
  • Planuj aktywności dla zadań związanych z klientem: połączenia, spotkania, przygotowanie dokumentów itd.
  • Z formularza elementu CRM można zadzwonić do klienta, napisać e-mail lub SMS, zaprosić do komunikatora. Historia komunikacji zostanie zapisana na osi czasu.
  • Wyślij do klienta harmonogram swojego kalendarza, a klient wybierze wolną datę i godzinę na spotkanie.
  • Na osi czasu są wyświetlane wydarzenia workflow. Wykonuj zadania, czytaj komentarze i śledź statusy wykonania workflow.
  • Aby szybko znaleźć na osi czasu potrzebne informacje, użyj filtra.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przenoszenie deali między lejkami Jak zaprosić klienta do komunikatora