top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Obserwatorzy w leadach i dealach

Możesz dodać obserwatorów do leadu lub deala. Obserwatorzy mogą wyświetlać element CRM, wysyłać i czytać wiadomości na czacie elementu CRM.

Jak to działa?

W formularzu leadu/deala zobaczysz pole Obserwatorzy.

Jeśli nie widzisz pola Obserwatorzy, kliknij sekcję Wybierz pole> Obserwatorzy.

Wybierz pracowników, którzy mają być obserwatorami, i kliknij Zapisz.

Pracownicy zobaczą ten deal/lead na liście i będą mogli z nim pracować.

Czat w formularzu elementu CRM

Osoba odpowiedzialna lub obserwator może zaprosić kolegów na specjalny czat.

Zaproszeni pracownicy automatycznie stają się obserwatorami.

Ten czat pojawi się na listach rozmów wszystkich pracowników zaproszonych na czat.

Obserwator nie doda się do już utworzonego czatu. W tym celu obserwator musi kliknąć czat w formularzu.

Jak usunąć obserwatora?

Kliknij przycisk Zmień w formularzu elementu.

Teraz możesz usunąć obserwatorów.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane