Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail

Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.

Aby włączyć śledzenie kliknięć linków w wiadomościach e-mail, otwórz Ustawienia swojego konta Bitrix24.

Kliknij Other settings (Inne ustawienia) > Email messages (Wiadomości e-mail) > włącz opcję Track link clicks in outgoing email (Śledź kliknięcia linków w wychodzących wiadomościach e-mail).

Śledzenie kliknięć linków działa tylko wtedy, gdy ta opcja jest włączona.

Dlaczego ta opcja jest potrzebna. Skorzystaj z tej opcji, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.


Sprzedaż w CRM. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków możesz zautomatyzować sprzedaż za pomocą wyzwalacza Śledź kliknięcia linku. Na przykład wysłałeś do klienta e-mail z ofertą zakupu produktu i linkiem do formularza zamówienia. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony do etapu, w którym ustawiono wyzwalacz.

Utwórz pięć etapów w CRM: Start > Kliknięcie linku > Zadzwoń do klienta > Faktura > Zakończ. Dodaj wyzwalacz do etapu Kliknięcie linku. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony na ten etap. Zobaczysz, że klient jest zainteresowany produktem i możesz do niego zadzwonić.

Możesz dodać wyzwalacz, klikając przycisk Automatyzacja.

Aby dodać wyzwalacz, kliknij przycisk +, wybierz opcję Komunikacja z klientem > Śledź kliknięcia linku.

Skonfiguruj wyzwalacz i kliknij Zapisz.
Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM


Marketing. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków przejdź do sekcji Marketing > Ustawienia.

Kliknij Więcej i zaznacz opcję Śledź odczyty wiadomości e-mail i kliknięcia linków.

Teraz możesz śledzić, ilu klientów kliknęło link w wiadomości e-mail.

Możesz przeglądać statystyki konwersji w sekcji Kampanie.


W skrócie
  • Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.
  • Opcja śledzenia kliknięcia linków dostępna jest w sekcjach CRM i Marketing.
  • Śledzenie kliknięć linków działa tylko wtedy, gdy ta opcja jest włączona.
  • Skorzystaj z opcji śledzenia kliknięć linków, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zgoda na otrzymywanie newsletterów Rodzaje Kampanii Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak utworzyć kampanię e-mailową Wysyłaj działania klientów do Facebooka Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe