Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.
Aby włączyć śledzenie kliknięć linków w wiadomościach e-mail, otwórz Ustawienia swojego konta Bitrix24.
Kliknij Other settings (Inne ustawienia) > Email messages (Wiadomości e-mail) > włącz opcję Track link clicks in outgoing email (Śledź kliknięcia linków w wychodzących wiadomościach e-mail).
Dlaczego ta opcja jest potrzebna. Skorzystaj z tej opcji, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.
Sprzedaż w CRM. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków możesz zautomatyzować sprzedaż za pomocą wyzwalacza Śledź kliknięcia linku. Na przykład wysłałeś do klienta e-mail z ofertą zakupu produktu i linkiem do formularza zamówienia. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony do etapu, w którym ustawiono wyzwalacz.
Utwórz pięć etapów w CRM: Start > Kliknięcie linku > Zadzwoń do klienta > Faktura > Zakończ. Dodaj wyzwalacz do etapu Kliknięcie linku. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony na ten etap. Zobaczysz, że klient jest zainteresowany produktem i możesz do niego zadzwonić.
Możesz dodać wyzwalacz, klikając przycisk Automatyzacja.
Aby dodać wyzwalacz, kliknij przycisk +, wybierz opcję Komunikacja z klientem > Śledź kliknięcia linku.
Skonfiguruj wyzwalacz i kliknij Zapisz.
Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM
Marketing. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków przejdź do sekcji Marketing > Ustawienia.
Kliknij Więcej i zaznacz opcję Śledź odczyty wiadomości e-mail i kliknięcia linków.
Teraz możesz śledzić, ilu klientów kliknęło link w wiadomości e-mail.
Możesz przeglądać statystyki konwersji w sekcji Kampanie.
- Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.
- Opcja śledzenia kliknięcia linków dostępna jest w sekcjach CRM i Marketing.
- Śledzenie kliknięć linków działa tylko wtedy, gdy ta opcja jest włączona.
- Skorzystaj z opcji śledzenia kliknięć linków, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.
Polecane artykuły: