Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia Bitrix24

Ustawienia Bitrix24 są zebrane w jednej sekcji i są dostępne z poziomu nowego widżetu. Nie musisz ponownie konfigurować swojego Bitrix24. Wszystkie wcześniej ustawione dostępy i ograniczenia pozostaną zachowane.

Sekcja Ustawienia dostępna jest wyłącznie dla pracowników posiadających uprawnienia administratora.

Aby przejść do ustawień, otwórz widżet, klikając przycisk obok nazwy firmy w lewym górnym rogu. Kliknij Ustawienia (⚙️).

Użyj wyszukiwania, aby szybko znaleźć ustawienie.


Narzędzia

W sekcji Narzędzia możesz skonfigurować menu główne dla całej firmy. Ukryj sekcje, z którymi nie planujesz pracować. Naprzeciwko każdego narzędzia znajduje się przycisk, za pomocą którego można przejść do wewnętrznych ustawień.
Jak wyświetlić lub ukryć sekcje w menu głównym Bitrix24


Mój Bitrix24

W sekcji Mój Bitrix24 możesz spersonalizować swoje konto.
Jak zmienić nazwę lub logo swojego Bitrix24
Jak zmienić adres Bitrix24 lub podłączyć własną domenę
Jak zainstalować firmowy motyw w Bitrix24


Komunikacja

Skonfiguruj wygodny format pracy ze współpracownikami w sekcji Komunikacja. Wybierz sposób, w jaki pracownicy będą korzystać z narzędzi Aktualności, Czaty i Dysk.
Ogólny czat firmowy
Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania
Jak szybko podłączyć dysk grupy/projektu
Blokowanie dokumentów
Wyszukiwanie dokumentów według treści w Bitrix24.Drive


Pracownicy

Zapraszaj nowych pracowników i zarządzaj ich dostępem do narzędzi Bitrix24.
Zaproś użytkowników do Bitrix24
Ekstranet: użytkownicy zewnętrzni

Region domyślnego adresu

Rozwiń sekcję Profil pracownika i wybierz domyślny region adresu.

Region Przykładowy adres
Stany Zjednoczone 137 One Nice Way
Caprica, CA
92908
USA
Europa Musterstr. 321
54321 Musterstadt
Deutschland
Wielka Brytania 49 Featherstone Street
LONDON
EC1Y 8SY
UNITED KINGDOM
Niemcy Musterstr. 321
54321 Musterstadt
Deutschland
Brazylia Avenida Presidente Affonso Camargo, 749
Cristo Rei
Curitiba - Parana
80050-370
Brazil

Dane firmy

W sekcji Dane firmy możesz stworzyć jednostronicową stronę internetową zawierającą informacje o firmie. Wyślij link do strony klientom lub współpracownikom, aby mogli szybko skopiować dane Twojej firmy i dodać je do umowy.
Strona docelowa ze szczegółami firmy


Godziny pracy

Skonfiguruj harmonogramy pracy dla swojej firmy i działów w sekcji Godziny pracy. Pomoże Ci to dokładniej planować spotkania i ustalać terminy zadań.


Zgodność z RODO

Ponieważ Bitrix24 ma wielu klientów w Unii Europejskiej, przestrzegamy Zasad zgodności z RODO i mamy sekcję RODO na naszej oficjalnej stronie internetowej. Twoja Umowa o przetwarzaniu danych jest przez Ciebie akceptowana jako część naszych głównych warunków świadczenia usług.
Zgodność Bitrix24 z RODO


Bezpieczeństwo

W sekcji Bezpieczeństwo możesz śledzić historię logowania pracowników i zezwalać na pracę w Twoim Bitrix24 tylko z określonych adresów IP.
Jak chronić konto Bitrix24 przed oszustwami
Historia logowania pracownika
Dziennik wydarzeń
Jak ograniczyć dostęp do Bitrix24 według adresu IP


Inne ustawienia

W sekcji Inne ustawienia możesz:


Ustawienia CoPilot

W tej sekcji możesz:

  • Wybierać narzędzia, w których użytkownicy będą mogli używać CoPilot do tworzenia tekstów.
  • Aktywować CoPilot w CRM. Dokona transkrypcji rozmowy telefonicznej, utworzy podsumowanie rozmowy i wypełni pola w formularzu elementu CRM.
  • Zezwolić lub ograniczyć pracownikom korzystanie z czatu z CoPilot.
  • Wybrać dostawcę AI.

Dowiedz się więcej:

Asystent AI CoPilot w Bitrix24
CoPilot w Aktualnościach
CoPilot w zadaniach
Czat z CoPilot
CoPilot w CRM


W skrócie
  • Ustawienia zebrane są w jednej sekcji i dostępne z poziomu widżetu firmy.
  • Nie musisz ponownie konfigurować swojego Bitrix24. Wszystkie wcześniej ustawione dostępy i ograniczenia pozostaną zachowane.
  • Sekcja Ustawienia dostępna jest wyłącznie dla pracowników posiadających uprawnienia administratora.
  • Ustawienia Bitrix24 składają się z kilku głównych sekcji: Narzędzia, Mój Bitrix24, Komunikacja, Pracownicy, Dane firmy, Harmonogram, Bezpieczeństwo, Inne ustawienia.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Menu główne w Bitrix24 Motywy w Bitrix24