Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Śledzenie czatu

Śledzenie czatu Bitrix24 pozwala automatycznie rozpoznać klienta w otwartych kanałach, połączyć wszystkie czaty z nim i zapisać je w CRM.


Jak włączyć lub wyłączyć śledzenie czatu?

Śledzenie jest domyślnie włączone w otwartych kanałach. Możesz wyłączyć lub włączyć śledzenie czatu w ustawieniach otwartego kanału w sekcji Kolejka> Włącz śledzenie czatu:


Jak to działa?

  1. Klient pisze do Ciebie z sieci społecznościowej. Na czacie otwartego kanału zostanie automatycznie utworzony nowy lead. Jeśli klient poda swój numer telefonu, zostanie on również dodany do tego leadu.
  2. Jeśli klient skontaktuje się z Tobą później przez inną sieć społecznościową, system rozpozna tę osobę. Gdy klient określi adres e-mail, zostanie on również automatycznie dodany do formularza CRM.
  3. Jeśli klient ponownie skontaktuje się z Tobą przez Czat na żywo, system zidentyfikuje tę osobę na podstawie e-mail.

Możesz znaleźć automatycznie utworzony lead ze wszystkimi kontaktami klienta na liście leadów w CRM.

Śledzenie czatu działa w następujących kanałach:

  • Czat na żywo
  • Facebook: wiadomości
  • Telegram
  • Viber
  • Instagram Direct

Śledzenie czatu nie działa w czatach grupowych, czyli w następujących kanałach:

  • Komentarze na Facebooku
  • Instagram for Business

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo