Śledzenie czatu Bitrix24 pozwala automatycznie rozpoznać klienta w otwartych kanałach, połączyć wszystkie czaty z nim i zapisać je w CRM.
Jak włączyć lub wyłączyć śledzenie czatu?
Śledzenie jest domyślnie włączone w otwartych kanałach. Możesz wyłączyć lub włączyć śledzenie czatu w ustawieniach otwartego kanału w sekcji Kolejka> Włącz śledzenie czatu:
Jak to działa?
- Klient pisze do Ciebie z sieci społecznościowej. Na czacie otwartego kanału zostanie automatycznie utworzony nowy lead. Jeśli klient poda swój numer telefonu, zostanie on również dodany do tego leadu.
- Jeśli klient skontaktuje się z Tobą później przez inną sieć społecznościową, system rozpozna tę osobę. Gdy klient określi adres e-mail, zostanie on również automatycznie dodany do formularza CRM.
- Jeśli klient ponownie skontaktuje się z Tobą przez Czat na żywo, system zidentyfikuje tę osobę na podstawie e-mail.
Możesz znaleźć automatycznie utworzony lead ze wszystkimi kontaktami klienta na liście leadów w CRM.
Śledzenie czatu działa w następujących kanałach:
- Czat na żywo
- Facebook: wiadomości
- Telegram
- Viber
- Instagram Direct
Śledzenie czatu nie działa w czatach grupowych, czyli w następujących kanałach:
- Komentarze na Facebooku
- Instagram for Business