Widok Kanban to narzędzie do wizualizacji przepływu pracy.
Jak to działa?
Możesz użyć widoku Kanban dla wszystkich elementów CRM, które mają statusy/etapy: leadów, deali, faktur i ofert.
Na przykład spróbujmy użyć widoku Kanban dla deali.
Kliknij CRM> Deale> Kanban.
Tutaj możesz zobaczyć wszystkie deale i je statusy. Czerwone liczniki pokazują, ile deali wymaga uwagi.
Możesz zaimportować dane z centrum kontaktowego jednym kliknięciem.
Szybki deal
Możesz łatwo utworzyć nowy deal, klikając opcję Szybki deal.
Wypełnij pola, a nowy deal zostanie utworzony.
Pracuj z widokiem Kanban
Możesz zaplanować rozmowę, spotkanie lub zadanie bez otwierania formularza dealu.
Tutaj również możesz zadwonić do klienta, wysłać mu wiadomość lub e-mail. Jeśli jeden z przycisków nie jest aktywny (szary), to znaczy, że nie dodano takich informacji kontaktowych do tego elementu.
Działania grupowe
Możesz wykonywać działania grupowe za pomocą widoku Kanban. Kliknij kartę deala i wybierz działanie.
Przenieś element między etapami/statusami
Przeciągnij i upuść element między etapami/statusami. Etapy/statusy końcowe są ukryte w dolnej części widoku. Na przykład przeciągnij i upuść deal do dołu, aby go usunąć.
Pod nazwą deala zobaczysz go kwotę. Po przeniesieniu deala na inny etap kwota ta jest automatycznie przeliczana.