Liczniki przypominają o aktywnościach w CRM. Jeśli masz aktywność, która wymaga Twojej uwagi, licznik ją podświetli.
Istnieją dwa tryby liczników, więc możesz wybrać, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać. Liczniki są w dealach, leadach, kontaktach i firmach. Przyjrzyjmy się, jak to działa, na przykładzie deali.
Jak wybrać tryb pracy liczników
Aby wybrać tryb pracy liczników, przejdź do sekcji Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia.
Następnie otwórz Aktywności i wybierz Tryb licznika: Osoba odpowiedzialna za aktywność lub Osoba odpowiedzialna za element.
Różnica między trybami Odpowiedzialny za element a Odpowiedzialny za aktywność
- Odpowiedzialny za element
- Odpowiedzialny za aktywność
Ten tryb jest domyślnie włączony. Osoba odpowiedzialna za element CRM widzi licznik całkowitej liczby aktywności, niezależnie od tego, do kogo są przypisane.
Tryb ten można włączyć w ustawieniach. Każdy użytkownik będzie widział powiadomienia tylko dla swoich aktywności.
W tym trybie możesz filtrować aktywności według osoby odpowiedzialnej. Otwórz pasek wyszukiwania w CRM, kliknij Dodaj pole i wybierz Osoba odpowiedzialna za aktywność.
Co oznaczają kolory liczników
Liczniki w kanbanie są wyróżnione różnymi kolorami w zależności od znaczenia.
- Zielony - pokazuje aktywności przychodzące.
- Czerwony - pokazuje zaplanowane i zaległe aktywności.
- Licznik czerwony i zielony - pokazuje ogólną liczbę przychodzących, zaplanowanych i zaległych aktywności.
Działanie liczników w trybie Odpowiedzialny za element
Szary licznik z liczbą
Odpowiedzialny za element CRM - inny użytkownik.
Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.
Aktywność - zaplanowana lub przychodząca.
Szary licznik zerowy z niebieską kropką
Odpowiedzialny za element - Ty.
Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.
Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.
Szary licznik zerowy z szarą kropką
Odpowiedzialny za element CRM - inny użytkownik.
Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.
Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.
Działanie liczników w trybie Odpowiedzialny za aktywność
Szary licznik z liczbą
Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.
Odpowiedzialny za aktywność - inny użytkownik.
Aktywność - zaplanowana lub przychodząca.
Szary licznik zerowy z niebieską kropką
Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.
Odpowiedzialny za aktywność - Ty.
Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.
Szary licznik zerowy z szarą kropką
Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.
Odpowiedzialny za aktywność - inny użytkownik.
Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.
- Każdy deal w CRM ma osobę odpowiedzialną. W dealach są aktywności, które również mają odpowiedzialnych. Za deal i związaną z nim aktywność mogą odpowiadać różne osoby.
- W trybie liczników Odpowiedzialny za element odpowiedzialny za element CRM widzi licznik całkowitej liczby aktywności, niezależnie od tego, do kogo są przypisane.
- W trybie liczników Odpowiedzialny za aktywność każdy użytkownik będzie widział powiadomienia tylko dla swoich aktywności.
- Aby wybrać tryb działania liczników, przejdź do sekcji Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia > Aktywności i wybierz Tryb licznika.