Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane. Aby kontynuować pracę, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności. Czytaj więcej: Limity aktywności.

Nowe liczniki aktywności

Zmieniliśmy sposób liczenia aktywności w CRM.

Wcześniej licznik wyświetlał deale z zaplanowanymi aktywnościami. Gdy liczba aktywności nie zgadzała się z liczbą deali, menedżer mógł błędnie oszacować czas, jaki należy poświęcić każdemu klientowi.

Przykład: pracownik widzi, że ma tylko dwa deala do przetworzenia i zostawia tę pracę na koniec dnia. W przypadku tych dwóch deali zaplanowano jednak pięć aktywności. W związku z tym pracownik może nie wykonać zaplanowanej pracy na czas.

Jak widać na zrzucie ekranu, formularze deali w kanbanie mają łącznie 5 aktywności. Licznik pokazuje jednak 2, ponieważ aktywności zaplanowane są w dwóch dealach.

Teraz licznik pokazuje liczbę aktywności, a nie deali. Menedżerom będzie wygodniej planować swój czas, ponieważ zobaczą bardziej wiarygodne informacje.

Tak wygląda nowy sposób liczenia aktywności. Liczba w liczniku odpowiada liczbie aktywności w formularzach deali.


Nowy sposób wyświetlania aktywności

Wcześniej, w formularzu elementu CRM, licznik był pokazywany tylko pracownikowi odpowiedzialnemu za aktywność.

Przykład: jeśli Maria musi skontaktować się z klientem, to tylko ona zobaczy liczbę na liczniku.

Teraz licznik jest pokazywany pracownikowi odpowiedzialnemu za element CRM.

Przykład: jeśli odpowiedzialny za deal polecił innemu pracownikowi skontaktowanie się z klientem, ale ten pracownik nie wykonał zadania, to odpowiedzialny zobaczy, że nikt nie zadzwonił do klienta.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Liczniki w mobilnym CRM Limity aktywności Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Jak pracować w widoku Aktywności Liczniki w CRM Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Terminy w aktywnościach Moje aktywności Oś czasu