Nowe liczniki aktywności
Zmieniliśmy sposób liczenia aktywności w CRM.
Wcześniej licznik wyświetlał deale z zaplanowanymi aktywnościami. Gdy liczba aktywności nie zgadzała się z liczbą deali, menedżer mógł błędnie oszacować czas, jaki należy poświęcić każdemu klientowi.
Jak widać na zrzucie ekranu, formularze deali w kanbanie mają łącznie 5 aktywności. Licznik pokazuje jednak 2, ponieważ aktywności zaplanowane są w dwóch dealach.
Teraz licznik pokazuje liczbę aktywności, a nie deali. Menedżerom będzie wygodniej planować swój czas, ponieważ zobaczą bardziej wiarygodne informacje.
Tak wygląda nowy sposób liczenia aktywności. Liczba w liczniku odpowiada liczbie aktywności w formularzach deali.
Nowy sposób wyświetlania aktywności
Wcześniej, w formularzu elementu CRM, licznik był pokazywany tylko pracownikowi odpowiedzialnemu za aktywność.
Teraz licznik jest pokazywany pracownikowi odpowiedzialnemu za element CRM.