Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane. Aby kontynuować pracę, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności. Czytaj więcej: Limity aktywności.

Nowe liczniki aktywności

Zmieniliśmy sposób liczenia aktywności w CRM.

Wcześniej licznik wyświetlał deale z zaplanowanymi aktywnościami. Gdy liczba aktywności nie zgadzała się z liczbą deali, menedżer mógł błędnie oszacować czas, jaki należy poświęcić każdemu klientowi.

Przykład: pracownik widzi, że ma tylko dwa deala do przetworzenia i zostawia tę pracę na koniec dnia. W przypadku tych dwóch deali zaplanowano jednak pięć aktywności. W związku z tym pracownik może nie wykonać zaplanowanej pracy na czas.

Jak widać na zrzucie ekranu, formularze deali w kanbanie mają łącznie 5 aktywności. Licznik pokazuje jednak 2, ponieważ aktywności zaplanowane są w dwóch dealach.

Teraz licznik pokazuje liczbę aktywności, a nie deali. Menedżerom będzie wygodniej planować swój czas, ponieważ zobaczą bardziej wiarygodne informacje.

Tak wygląda nowy sposób liczenia aktywności. Liczba w liczniku odpowiada liczbie aktywności w formularzach deali.


Nowy sposób wyświetlania aktywności

Wcześniej, w formularzu elementu CRM, licznik był pokazywany tylko pracownikowi odpowiedzialnemu za aktywność.

Przykład: jeśli Maria musi skontaktować się z klientem, to tylko ona zobaczy liczbę na liczniku.

Teraz licznik jest pokazywany pracownikowi odpowiedzialnemu za element CRM.

Przykład: jeśli odpowiedzialny za deal polecił innemu pracownikowi skontaktowanie się z klientem, ale ten pracownik nie wykonał zadania, to odpowiedzialny zobaczy, że nikt nie zadzwonił do klienta.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo