Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności

Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.


Jak wyszukiwać elementy CRM według aktywności

W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.

Dostępne są następujące pola:

  • Utworzono
  • Termin
  • Osoba odpowiedzialna
  • Utworzony przez
  • Status: aktywność otwarta lub zamknięta
  • Typ aktywności: połączenie, zadanie, e-mail itd.
  • Źródło aktywności: planowana lub przychodząca.

Zaznacz pola, które chcesz wykorzystać do filtrowania deali z aktywnościami.


Jak działa wyszukiwanie

Na przykład znajdźmy wszystkie deale z zadaniami.

Zobaczysz deale, które mają aktywności z zadaniami.

Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.


W skrócie
  • Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.
  • W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.
  • Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo