Nieprzeczytane wiadomości przychodzące z otwartych kanałów mają odpowiedni status w widokach Kanban i Aktywności w CRM. W ten sposób możesz śledzić nowe wiadomości od klientów.
Status czatu jest także wyświetlany na osi czasu w elemencie CRM.
Gdy pracownik odpowie klientowi na czacie w otwartym kanale, status Nieprzeczytane zniknie. Jednak deal nadal będzie oznaczony zielonym licznikiem, który pokazuje, że aktywność nadal jest aktualna, a deal wymaga uwagi. Jeśli otrzymasz nową wiadomość od klienta, status Nieprzeczytane pojawi się ponownie.
Jeśli zamkniesz czat, aktywność zostanie automatycznie uznana za zakończoną i odwrotnie, jeśli zamkniesz aktywność, czat również zostanie zamknięty. Formularz aktywności na osi czasu zmieni kolor z żółtego na szary.
- Statusy nieprzeczytanych wiadomości w CRM pomogą Ci śledzić nowe wiadomości od klientów
- Statusy są wyświetlane w widokach Kanban i Aktywności w CRM.
- Jeśli zamkniesz czat, aktywność zostanie automatycznie uznana za zakończoną i odwrotnie, jeśli zamkniesz aktywność, czat również zostanie zamknięty.