Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak działają liczniki w aktywnościach CRM

Liczniki wyświetlają liczbę przychodzących i planowanych aktywności w CRM. Aby nie rozpraszać Cię niepotrzebnymi powiadomieniami, zwracamy uwagę na aktywność tylko wtedy, gdy zbliża się termin.

Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed terminem. Czas ten można dostosować.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach
Na przykład utworzyłeś aktywność o godzinie 17:00. O 16:45 formularz deala przesunie się na górę, a ikona licznika zmieni kolor na czerwony.

Jeśli utworzysz aktywność, której termin zakończenia wynosi mniej niż 15 minut, licznik natychmiast się zaświeci.

1 Kliknij ikonę licznika, aby wyświetlić więcej szczegółów na temat aktywności.

Kiedy otrzymasz przychodzącą aktywność, licznik zmieni kolor na zielony i pozostanie włączony, dopóki nie zamkniesz aktywności. Licznik aktywności przychodzących nie ma terminu.


Szukaj aktywności za pomocą filtrów

Kliknij pasek wyszukiwania i użyj pola Aktywności, aby przefiltrować swoje aktywności według następujących parametrów:

  • Przychodzące: pokazuje przychodzące aktywności.
  • Na dziś: pokazuje elementy CRM z zaległymi i nadchodzącymi aktywnościami, które mają zostać wykonane dzisiaj.
  • Po terminie: pokazuje elementy CRM z aktywnościami, które są opóźnione o ponad 24 godziny.
  • Brak działań: pokazuje wszystkie elementy CRM bez aktywności.
  • Pilne: pokazuje elementy CRM z aktywnościami, które mają termin wykonania w ciągu 15 minut lub aktywnościami, które są opóźnione w dniu dzisiejszym.

Możesz łączyć te parametry podczas wyszukiwania aktywności. Na przykład wybierz w filtrze parametry Po terminie i Pilne, a uzyskasz takie same wyniki, jak przy zastosowaniu licznika Planowane.

Aby znaleźć wszystkie aktywności do wykonania na dzisiaj, w tym aktywności przychodzące, użyj kombinacji Przychodzące + Na dziś.

Wybierz Brak działań, aby znaleźć elementy CRM bez zaplanowanych aktywności. Jeśli pracujesz w widoku Aktywności, znajdziesz potrzebne elementy w kolumnie Bez aktywności.

W skrócie
  • Liczniki przypominają o nadchodzących i planowanych aktywnościach. Licznik zostanie wyświetlony tylko wtedy, gdy aktywność faktycznie wymaga Twojej uwagi.
  • Licznik Planowane zostanie wyświetlony 15 minut przed rozpoczęciem aktywności.
  • Gdy nadchodzi termin wykonania aktywności, ikona licznika zmienia kolor na zielony. Licznik pozostaje aktywny do momentu zakończenia aktywności, ponieważ aktywności przychodzące nie mają terminu ostatecznego.
  • Użyj pola Aktywności w filtrze, aby wyszukać elementy CRM z określonymi aktywnościami.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Limity aktywności Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Terminy w aktywnościach Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Tryb działania liczników w aktywnościach