Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak pracować w widoku Aktywności

CRM ma widok Aktywności dla leadów i deali. Etapy w tym widoku zależą od terminu wykonania aktywności utworzonych w elemencie CRM.

Możesz utworzyć maksymalnie 50 000 aktywności dla wszystkich planów i 100 000 aktywności dla planu Enterprise. W przypadku przekroczenia limitu liczniki zostaną zablokowane. Aby nadal korzystać z tego narzędzia, zakończ lub usuń niepotrzebne aktywności.
Aktywności w CRM

Jeśli ostateczny termin wykonania aktywności przypada w przyszłym tygodniu, deal pojawi się w kolumnie Następny tydzień. Pracując w tym trybie, możesz ocenić swoje obciążenie pracą i zaplanować dzień, tydzień, miesiąc pracy.

Widok Aktywności składa się z sześciu kolumn:

  • Po terminie
  • Dzisiaj
  • Bieżący tydzień
  • Następny tydzień
  • Bez aktywności
  • Ponad dwa tygodnie

Tego widoku nie można edytować. Oznacza to, że nie możesz edytować, usuwać ani tworzyć kolumn.


Jak utworzyć element w widoku Aktywności

Istnieją dwa sposoby dodania elementu:

  • Kliknij przycisk Utwórz, a element zostanie utworzony w kolumnie Bez aktywności.
  • Kliknij + w potrzebnej kolumnie, a element zostanie utworzony razem z aktywnością.

Dodaj element za pomocą przycisku Utwórz. Nowy element pojawi się w kolumnie Bez aktywności. Jeśli dodasz do niego aktywność, element zostanie przeniesiony do kolumny odpowiadającej terminowi aktywności.

Wybór kolumny zależy nie tylko od terminu, ale także od typu aktywności:

  • Aktywność przychodząca - deal w kolumnie Dzisiaj. Aby usunąć deal z kolumny Dzisiaj, zamknij aktywność przychodzącą.
  • Aktywność planowana - kolumna bierze pod uwagę termin wykonania aktywności. Jeśli masz zaplanowanych wiele aktywności, aktywność z pilnym terminem będzie wyświetlana jako pierwsza na górze listy.
  • Jeśli deal ma aktywności przychodzące i zaplanowane, pierwszeństwo będzie miała aktywność przychodząca. Deal zostanie umieszczony w kolumnie Dzisiaj.
  • Zaległa aktywność ma najwyższy priorytet. Jeśli przegapisz termin wykonania aktywności w dowolnej kolumnie, deal zostanie przeniesiony do kolumny Po terminie.

Dodaj element i aktywność za pomocą przycisku + w kolumnie. Klikając +, możesz utworzyć element zawierający uniwersalną aktywność. Aktywność uniwersalna zawiera już tekst "Skontaktuj się z Klientem".
Aktywności uniwersalne

Ten sposób działa we wszystkich kolumnach z wyjątkiem kolumn Bez aktywności i Po terminie.

Na przykład Twoja firma naprawia smartfony. Klient oddał swój smartfon do diagnostyki i naprawy. Pracując w widoku Kanban lub Lista musisz najpierw utworzyć deal, a następnie dodać aktywność, która będzie przypominać o konieczności skontaktowania się z klientem. W trybie Aktywności można to zrobić jednym kliknięciem. Utwórz deal na etapie Dzisiaj, a CRM automatycznie doda aktywność z terminem. Terminem wykonania aktywności będzie koniec dnia roboczego.


Co się zmieni, jeśli przeciągnę element do innej kolumny

Formularze elementów CRM można przesuwać według kolumn. CRM zmieni termin aktywności w zależności od kolumny.

  • Nie możesz przenieść formularza do kolumn Po terminie i Bez aktywności.
  • Jeśli element ma aktywność, jej termin ulegnie zmianie zgodnie z tytułem kolumny.
  • Jeśli element nie ma aktywności, CRM utworzy aktywność w zależności od kolumny. Jeśli przeniesiesz element z kolumny Bez aktywności do kolumny Dzisiaj, pojawi się w nim uniwersalna aktywność z terminem wykonania - koniec dnia roboczego.
  • Jeśli w przeciągniętym elemencie planowanych jest kilka aktywności, zgodnie z nazwą kolumny zmieniona zostanie tylko aktywność z najbliższym terminem.
W skrócie
  • W CRM dostępny jest widok Aktywności. Etapy zależą od terminu wykonania aktywności w elemencie CRM.
  • Widok Aktywności składa się z sześciu kolumn: Po terminie, Dzisiaj, Bieżący tydzień, Następny tydzień, Bez aktywności i Ponad dwa tygodnie.
  • W widoku Aktywności nie możesz edytować, usuwać ani tworzyć kolumn.
  • Istnieją dwa sposoby dodania elementu CRM w widoku Aktywności: kliknij przycisk Utwórz, a element zostanie utworzony w kolumnie Bez aktywności; lub kliknij + w potrzebnej kolumnie, a element zostanie utworzony razem z aktywnością.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Tryb działania liczników w aktywnościach Oś czasu Limity aktywności Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Typy aktywności w CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Terminy w aktywnościach Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Liczniki w mobilnym CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM