Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM

W mobilnym CRM możesz utworzyć uniwersalną aktywność o dowolnej tematyce: przypomnienie o wysłaniu faktury do klienta lub skontaktowaniu się z kurierem. Dodatkowo możesz utworzyć zadanie i dokument, wysłać SMS i e-mail oraz zaprosić klienta do czatu.

Istnieje kilka sposobów utworzenia aktywności:

  • przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM
  • przez oś czasu
  • przez + w otwartym formularzu elementu CRM

Przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM. Otwórz CRM, kliknij trzy kropki znajdujące się w prawym górnym rogu podglądu formularza elementu CRM. Z listy wybierz opcję Zaplanuj aktywność. Napisz, co należy zrobić, wybierz termin, dodaj odpowiedzialnego za aktywność i kliknij Zapisz.


Przez oś czasu. Do osi czasu można przejść na dwa sposoby:

  • kliknij ikonę Oś czasu w podglądzie formularza elementu CRM
  • Otwórz formularz elementu CRM i przejdź do sekcji Oś czasu.

Następnie kliknij Utwórz aktywność lub przycisk + i wybierz Zaplanuj aktywność.

W sekcji Oś czasu możesz także użyć przycisku plus +, aby wykonać następujące czynności:

  • napisz komentarz
  • utwórz zadanie
  • wyślij SMS
  • zaproś do czatu
  • odbierz płatność
  • wyślij e-mail
  • utwórz dokument

Przez + w otwartym formularzu elementu CRM. Otwórz element CRM, przejdź do sekcji Szczegóły, kliknij plus +. W wyskakującym menu kliknij ikonę Aktywność. Pojawi się formularz tworzenie aktywności.


W skrócie
  • Możesz utworzyć aktywność w mobilnym CRM na kilka sposobów: przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM, przez oś czasu, przez + w otwartym formularzu elementu CRM.
  • Przez trzy kropki w podglądzie formularzu elementu CRM. Otwórz CRM, kliknij trzy kropki znajdujące się w prawym górnym rogu podglądu formularza elementu CRM. Z listy wybierz opcję Zaplanuj aktywność.
  • Przez oś czasu. Kliknij przycisk Utwórz aktywność lub plus +.
  • Na osi czasu możesz również utworzyć zadanie i dokument, wysłać SMS i e-mail oraz zaprosić klienta do czatu. Aby to zrobić, kliknij plus + i wybierz potrzebną opcję z listy.
  • Przez + w otwartym formularzu elementu CRM. Otwórz element CRM, przejdź do sekcji Szczegóły, kliknij plus +. W wyskakującym menu kliknij ikonę Aktywność.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Liczniki w mobilnym CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Moje aktywności Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Tryb działania liczników w aktywnościach Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM Liczniki w CRM