W mobilnym CRM możesz utworzyć uniwersalną aktywność o dowolnej tematyce: przypomnienie o wysłaniu faktury do klienta lub skontaktowaniu się z kurierem. Dodatkowo możesz utworzyć zadanie i dokument, wysłać SMS i e-mail oraz zaprosić klienta do czatu.
Istnieje kilka sposobów utworzenia aktywności:
- przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM
- przez oś czasu
- przez + w otwartym formularzu elementu CRM
Przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM. Otwórz CRM, kliknij trzy kropki znajdujące się w prawym górnym rogu podglądu formularza elementu CRM. Z listy wybierz opcję Zaplanuj aktywność. Napisz, co należy zrobić, wybierz termin, dodaj odpowiedzialnego za aktywność i kliknij Zapisz.
Przez oś czasu. Do osi czasu można przejść na dwa sposoby:
- kliknij ikonę Oś czasu w podglądzie formularza elementu CRM
- Otwórz formularz elementu CRM i przejdź do sekcji Oś czasu.
Następnie kliknij Utwórz aktywność lub przycisk + i wybierz Zaplanuj aktywność.
W sekcji Oś czasu możesz także użyć przycisku plus +, aby wykonać następujące czynności:
- napisz komentarz
- utwórz zadanie
- wyślij SMS
- zaproś do czatu
- odbierz płatność
- wyślij e-mail
- utwórz dokument
Przez + w otwartym formularzu elementu CRM. Otwórz element CRM, przejdź do sekcji Szczegóły, kliknij plus +. W wyskakującym menu kliknij ikonę Aktywność. Pojawi się formularz tworzenie aktywności.
- Możesz utworzyć aktywność w mobilnym CRM na kilka sposobów: przez trzy kropki w podglądzie formularza elementu CRM, przez oś czasu, przez + w otwartym formularzu elementu CRM.
- Przez trzy kropki w podglądzie formularzu elementu CRM. Otwórz CRM, kliknij trzy kropki znajdujące się w prawym górnym rogu podglądu formularza elementu CRM. Z listy wybierz opcję Zaplanuj aktywność.
- Przez oś czasu. Kliknij przycisk Utwórz aktywność lub plus +.
- Na osi czasu możesz również utworzyć zadanie i dokument, wysłać SMS i e-mail oraz zaprosić klienta do czatu. Aby to zrobić, kliknij plus + i wybierz potrzebną opcję z listy. Przez + w otwartym formularzu elementu CRM. Otwórz element CRM, przejdź do sekcji Szczegóły, kliknij plus +. W wyskakującym menu kliknij ikonę Aktywność.