Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności

Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.


Jak wyszukiwać elementy CRM według aktywności

W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.

Dostępne są następujące pola:

  • Utworzono
  • Termin
  • Osoba odpowiedzialna
  • Utworzony przez
  • Status: aktywność otwarta lub zamknięta
  • Typ aktywności: połączenie, zadanie, e-mail itd.
  • Źródło aktywności: planowana lub przychodząca.

Zaznacz pola, które chcesz wykorzystać do filtrowania deali z aktywnościami.


Jak działa wyszukiwanie

Na przykład znajdźmy wszystkie deale z zadaniami.

Zobaczysz deale, które mają aktywności z zadaniami.

Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.


W skrócie
  • Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.
  • W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.
  • Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Proactive CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Liczniki w CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Terminy w aktywnościach Limity aktywności Oś czasu Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM