Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.
Jak wyszukiwać elementy CRM według aktywności
W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.
Dostępne są następujące pola:
- Utworzono
- Termin
- Osoba odpowiedzialna
- Utworzony przez
- Status: aktywność otwarta lub zamknięta
- Typ aktywności: połączenie, zadanie, e-mail itd.
- Źródło aktywności: planowana lub przychodząca.
Zaznacz pola, które chcesz wykorzystać do filtrowania deali z aktywnościami.
Jak działa wyszukiwanie
Na przykład znajdźmy wszystkie deale z zadaniami.
Zobaczysz deale, które mają aktywności z zadaniami.
Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.
- Dodaliśmy możliwość wyszukiwania elementów CRM według aktywności. Mogą to być deale z wysłanymi wiadomościami SMS, przychodzącymi e-mailami lub powiązanymi zadaniami.
- W CRM kliknij pasek wyszukiwania, otworzy się lista pól, według których możesz filtrować elementy CRM. Kliknij Dodaj pole i zaznacz parametr Aktywności.
- Dodatkowo możesz filtrować aktywności według statusu: zamknięta lub otwarta. W tym celu w polu Status wybierz potrzebną opcję.