Podczas tworzenia aktywności CRM automatycznie wyznacza termin. Termin aktywności może się różnić w zależności od widoku, w którym tworzysz aktywność i sposobu tworzenia aktywności.
Widoki Kanban i Lista. Jeśli utworzysz aktywność w tych widokach, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia aktywności. Na przykład aktywność została utworzona 23 października, więc ostateczny termin upłynie 26 października. Jeśli utworzysz aktywność w piątek 20 października, ostatecznym terminem będzie środa 25 października.
Widok Aktywności. Podobnie jak w przypadku kanbana, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia inteligentnych aktywności, aktywności utworzonych w formularzu elementu lub na osi czasu.
Jednak termin może się różnić jeśli utworzysz aktywność w szybkim dealu lub przeniesiesz deal z aktywnością do innej kolumny. Parametry kolumny wpłyną na termin.
Polecane artykuły: