Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Terminy w aktywnościach

Podczas tworzenia aktywności CRM automatycznie wyznacza termin. Termin aktywności może się różnić w zależności od widoku, w którym tworzysz aktywność i sposobu tworzenia aktywności.

Widoki Kanban i Lista. Jeśli utworzysz aktywność w tych widokach, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia aktywności. Na przykład aktywność została utworzona 23 października, więc ostateczny termin upłynie 26 października. Jeśli utworzysz aktywność w piątek 20 października, ostatecznym terminem będzie środa 25 października.

Widok Aktywności. Podobnie jak w przypadku kanbana, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia inteligentnych aktywności, aktywności utworzonych w formularzu elementu lub na osi czasu.

Jednak termin może się różnić jeśli utworzysz aktywność w szybkim dealu lub przeniesiesz deal z aktywnością do innej kolumny. Parametry kolumny wpłyną na termin.

Bez względu na to, w jakim widoku pracujesz, ostateczny termin jest zawsze zaokrąglany do najbliższej pełnej godziny. Jeśli utworzysz aktywność o godzinie 15:01, terminem będzie godzina 16:00.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Typy aktywności w CRM Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM Oś czasu Liczniki w CRM Liczniki w mobilnym CRM Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Proactive CRM