Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Proactive CRM

Proactive CRM to nowoczesna koncepcja sprzedaży. Pomaga Ci być na bieżąco z leadami i dealami, przypomina o zaplanowanych spotkaniach i rozmowach z klientami oraz przyspiesza sprzedaż.

W tym artykule dowiesz się, jak Proactive CRM może pomóc Ci w sprzedaży.


Planuj aktywności

CRM ma widok Aktywności dla leadów i deali. Etapy w tym widoku zależą od terminu wykonania aktywności utworzonych w elemencie CRM. Widok ten składa się z sześciu etapów:

  • Po terminie
  • Dzisiaj
  • Bieżący tydzień
  • Następny tydzień
  • Bez aktywności
  • Ponad dwa tygodnie

W tym widoku deale i leady są automatycznie dzielone na etapy w zależności od terminu aktywności dodanych do elementu.

Jak pracować w widoku Aktywności


Nie zapominaj o klientach

Liczniki w CRM służą jako przypomnienia o aktywnościach wymagających Twojej uwagi. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o bieżących aktywnościach i tych, które można przełożyć na jutro.

Liczniki w CRM

Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed ostatecznym terminem. Możesz jednak ustawić własny interwał przypomnienia o aktywnościach.

Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Nieprzeczytane wiadomości przychodzące z otwartych kanałów mają odpowiedni status w widokach Kanban i Aktywności w CRM. W ten sposób możesz śledzić nowe wiadomości od klientów.

Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM

Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik.

Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM


Zaplanuj aktywności, aby skontaktować się z klientami

CRM zaproponuje utworzenie aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności. Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.

Inteligentne aktywności


Otrzymuj przypomnienia o nadchodzących aktywnościach

Jeśli elementy CRM wymagają Twojej uwagi, są one automatycznie przenoszone na górę kanbana dzięki Trybowi ostrościTryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana. . Działa w widokach Lista, Kanban i Aktywności.

Tryb ostrości

Ponadto możesz wybrać, kiedy chcesz otrzymywać przypomnienia o rozpoczęciu aktywności.
Jak dodać aktywność
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Typy aktywności w CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Tryb działania liczników w aktywnościach Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Moje aktywności Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak pracować w widoku Aktywności Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM Liczniki w CRM