Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Moje aktywności

W Bitrix24 CRM aktywności to zadania związane z klientami: rozmowy telefoniczne, zawieranie umów, spotkania i zatwierdzanie dokumentów.

Zaplanowane i ukończone aktywności możesz przeglądać w sekcji:

  1. CRM
  2. Więcej
  3. Moje aktywności

Tworzenie aktywności. Możesz utworzyć aktywność uniwersalnąAktywność uniwersalna to formularz służący do zapisywania wszystkich zadań związanych z klientem. bezpośrednio w elemencie CRM lub w widokach Lista lub Kanban.
Aktywności uniwersalne

W sekcji Moje aktywności możesz utworzyć:

  • Zadanie
  • E-mail
  • Listę połączeń
  • Odwiedziny

Konfigurowanie widoku listy. Aby dostosować pola w widoku listy,

  1. Otwórz ustawienia (⚙️).
  2. Wybierz potrzebne pola i kliknij Dodaj.
Aby uniknąć otwierania każdej aktywności w celu wyświetlania szczegółów, dodaj do listy pole Opis.

Filtrowanie aktywności. W sekcji Moje aktywności dostępnych jest kilka standardowych filtrów. Na przykład filtr Moje bieżące aktywności pomaga przełożonym znaleźć wszystkie oczekujące aktywności podwładnych. Jeśli standardowe filtry nie odpowiadają Twoim potrzebom, możesz utworzyć filtry niestandardowe.

Działania grupowe. Możesz szybko edytować wiele aktywności jednocześnie, korzystając z działań grupowych. Zaznacz aktywności na liście i wybierz działanie:

  • Usuń
  • Edytuj
  • Przypisz osobę odpowiedzialną
  • Oznacz jako ukończone
  • Oznacz jako nieukończone

Limity aktywności. Liczba zaplanowanych aktywności ma pewne ograniczenia w zależności od planu taryfowego:

  • 50 000 dla wszystkich planów
  • 100 000 w przypadku planu Enterprise

W przypadku przekroczenia limitu liczniki zostaną zablokowane. Aby dalej korzystać z tego narzędzia, zakończ lub usuń niepotrzebne aktywności.

Możesz zakończyć lub usunąć wiele aktywności jednocześnie, korzystając z działań grupowych.

Aby usunąć niepotrzebne już aktywności, użyj opcji Oczyszczanie CRM w sekcji:

  1. CRM
  2. Ustawienia
  3. Ustawienia CRM
  4. Inne
  5. Wykorzystanie Dysku
    Wykorzystanie dysku w CRM

In brief

  • W Bitrix24 CRM aktywności to zadania związane z klientami: rozmowy telefoniczne, zawieranie umów, spotkania i zatwierdzanie dokumentów.
  • Uzyskaj dostęp do zaplanowanych i zakończonych aktywności w sekcji CRM > Więcej > Moje aktywności.
  • Użyj standardowych filtrów lub utwórz własne, aby zarządzać aktywnościami.
  • Liczba zaplanowanych aktywności ma pewne ograniczenia w zależności od planu taryfowego: 50 000 dla wszystkich planów i 100 000 w przypadku planu Enterprise.
  • W przypadku przekroczenia limitu liczniki zostaną zablokowane. Aby dalej korzystać z tego narzędzia, zakończ lub usuń niepotrzebne aktywności.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Liczniki w CRM Proactive CRM Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Tryb działania liczników w aktywnościach Liczniki w mobilnym CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Limity aktywności Terminy w aktywnościach Typy aktywności w CRM Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM