W Bitrix24 możesz wyszukiwać elementy CRM, które zawierają aktywności z określonymi parametrami. Na przykład zaplanowane na dziś spotkania lub rozmowy telefoniczne. To pomaga w planowaniu pracy i nieprzegapianiu ważnych wydarzeń.
Możesz wyszukiwać aktywności w:
- leadach,
- dealach,
- kontaktach,
- firmach,
- fakturach,
- ofertach.
W artykule pokażemy, jak wyszukiwać elementy CRM z określonymi aktywnościami na przykładzie deali.
1–4 Przejdź do sekcji CRM > Deale i kliknij Filtr + Wyszukiwanie > Dodaj pole.
5–6. Wybierz Aktywność i dodaj do filtra pola:
- Utworzono — data utworzenia,
- Odpowiedzialny — kto pracuje nad dealem,
- Status — status aktywności: otwarta lub zamknięta,
- Źródło aktywności — zaplanowana lub przychodząca,
- Termin — czas, w którym należy zakończyć aktywność,
- Utworzony przez,
- Typ aktywności — na przykład spotkanie, rozmowa telefoniczna lub e-mail.
7. Kliknij Zastosuj.
8–9. Wprowadź wartości pól i kliknij Szukaj.
Jak zapisać szablony filtrów do wyszukiwania elementów
Moje aktywności
W skrócie
- W Bitrix24 możesz wyszukiwać elementy CRM, które zawierają aktywności z określonymi parametrami. Na przykład zaplanowane na dziś spotkania lub rozmowy telefoniczne. To pomaga w planowaniu pracy i nieprzegapianiu ważnych wydarzeń.
- Możesz wyszukiwać aktywności w leadach, dealach, kontaktach, firmach, fakturach i ofertach.
- Aby znaleźć aktywności, przejdź do sekcji CRM > Deale i kliknij Filtr + Wyszukiwanie > Dodaj pole. Wybierz Aktywność, utwórz filtr i kliknij Szukaj.