Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności

W Bitrix24 możesz wyszukiwać elementy CRM, które zawierają aktywności z określonymi parametrami. Na przykład zaplanowane na dziś spotkania lub rozmowy telefoniczne. To pomaga w planowaniu pracy i nieprzegapianiu ważnych wydarzeń.

Możesz wyszukiwać aktywności w:

  • leadach,
  • dealach,
  • kontaktach,
  • firmach,
  • fakturach,
  • ofertach.

W artykule pokażemy, jak wyszukiwać elementy CRM z określonymi aktywnościami na przykładzie deali.

1–4 Przejdź do sekcji CRM > Deale i kliknij Filtr + Wyszukiwanie > Dodaj pole.
5–6. Wybierz Aktywność i dodaj do filtra pola:

  • Utworzono — data utworzenia,
  • Odpowiedzialny — kto pracuje nad dealem,
  • Status — status aktywności: otwarta lub zamknięta,
  • Źródło aktywności — zaplanowana lub przychodząca,
  • Termin — czas, w którym należy zakończyć aktywność,
  • Utworzony przez,
  • Typ aktywności — na przykład spotkanie, rozmowa telefoniczna lub e-mail.

7. Kliknij Zastosuj.
8–9. Wprowadź wartości pól i kliknij Szukaj.
Jak zapisać szablony filtrów do wyszukiwania elementów
Moje aktywności


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz wyszukiwać elementy CRM, które zawierają aktywności z określonymi parametrami. Na przykład zaplanowane na dziś spotkania lub rozmowy telefoniczne. To pomaga w planowaniu pracy i nieprzegapianiu ważnych wydarzeń.
  • Możesz wyszukiwać aktywności w leadach, dealach, kontaktach, firmach, fakturach i ofertach.
  • Aby znaleźć aktywności, przejdź do sekcji CRM > Deale i kliknij Filtr + Wyszukiwanie > Dodaj pole. Wybierz Aktywność, utwórz filtr i kliknij Szukaj.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Liczniki w CRM Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Proactive CRM Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM Typy aktywności w CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Limity aktywności Terminy w aktywnościach