Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wymagane pola w CRM

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 w Chmurze.

W Bitrix24 CRM możesz zaznaczyć niektóre pola formularza elementu CRM jako wymagane. Oznacza to, że nie będziesz mógł zapisać formularza CRM, dopóki nie wypełnisz wymaganego pola.

Pola wymagane oznaczone są czerwoną gwiazdką.


Dlaczego ta opcja jest potrzebna

Pola wymagane są przydatne, jeśli chcesz, aby pracownicy zawsze uzupełniali określone informacje w formularzu elementu CRM.

Przykład: datę urodzenia klienta, jego dane paszportowe, komentarze dotyczące deala itp.

Tylko użytkownicy z włączonym ustawieniem Użytkownik może edytować ustawienia w uprawnieniach dostępu CRM mogą ustawiać wymagane pola.


Pola wymagane w Kontaktach i Firmach

Otwórz formularz CRM i przejdź do ustawień pola, klikając koło zębate> Konfiguruj.

Wybierz opcję Wymagane.

Możesz również włączyć tę opcję podczas tworzenia nowego pola niestandardowego. Czytaj więcej: Pola niestandardowe w elementach CRM.

Pola wymagane w innych elementach CRM

W innych elementach CRM możesz tworzyć pola wymagane na określonych etapach i statusach. Jeśli chodzi o deale, możliwe jest również skonfigurowanie wymaganych pól dla różnych lejków.

Przykład: możesz utworzyć wymagane pole niestandardowe na etapie deala Zamknięty Stracony, aby wskazać, dlaczego deal został utracony.


Aby zaznaczyć pole jako wymagane, otwórz formularz elementu CRM> kliknij koło zębate obok potrzebnego pola> wybierz opcję Konfiguruj.

Zaznacz opcję Wymagane na etapie. Domyślnie wymagane pole jest obowiązkowe dla wszystkich etapów. Aby pole było wymagane dla konkretnych etapów, odznacz pole Dla wszystkich etapów i lejków i zaznacz potrzebne etapy.

Jeśli spróbujesz przenieść element CRM do innego etapu, pojawi się wymagane pole.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo