W Bitrix24 CRM możesz zaznaczyć niektóre pola formularza elementu CRM jako wymagane. Oznacza to, że nie będziesz mógł zapisać formularza CRM, dopóki nie wypełnisz wymaganego pola.
Pola wymagane oznaczone są czerwoną gwiazdką.
Dlaczego ta opcja jest potrzebna
Pola wymagane są przydatne, jeśli chcesz, aby pracownicy zawsze uzupełniali określone informacje w formularzu elementu CRM.
Tylko użytkownicy z włączonym ustawieniem Użytkownik może edytować ustawienia w uprawnieniach dostępu CRM mogą ustawiać wymagane pola.
Pola wymagane w Kontaktach i Firmach
Otwórz formularz CRM i przejdź do ustawień pola, klikając koło zębate> Konfiguruj.
Wybierz opcję Wymagane.
Pola wymagane w innych elementach CRM
W innych elementach CRM możesz tworzyć pola wymagane na określonych etapach i statusach. Jeśli chodzi o deale, możliwe jest również skonfigurowanie wymaganych pól dla różnych lejków.
Przykład: możesz utworzyć wymagane pole niestandardowe na etapie deala Zamknięty Stracony, aby wskazać, dlaczego deal został utracony.
Aby zaznaczyć pole jako wymagane, otwórz formularz elementu CRM> kliknij koło zębate obok potrzebnego pola> wybierz opcję Konfiguruj.
Zaznacz opcję Wymagane na etapie. Domyślnie wymagane pole jest obowiązkowe dla wszystkich etapów. Aby pole było wymagane dla konkretnych etapów, odznacz pole Dla wszystkich etapów i lejków i zaznacz potrzebne etapy.
Jeśli spróbujesz przenieść element CRM do innego etapu, pojawi się wymagane pole.