Sales Intelligence pomaga ocenić, który kanał marketingowy działa najlepiej i jest wart wydanych pieniędzy.
Pięć narzędzi CRM
Współczesny CRM opiera się nie tylko na leadach i dealach, ale także na zestawie innych narzędzi. Bitrix24 oferuje następujące narzędzia:
- Centrum kontaktowe - wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientami zgrupowane są w sekcji Centrum kontaktowe. Wszystkie informacje uzyskane podczas komunikacji z klientami są automatycznie dodawane do CRM.
- CRM - w sekcji CRM możesz kontynuować komunikację z klientami, dodawać nowe deale, tworzyć faktury itp. W tej sekcji przechowywane są wszystkie informacje o klientach.
- Marketing CRM - znalezienie nowych klientów jest skomplikowanym zadaniem dla każdej firmy i ważne jest, aby współpracować z istniejącą bazą klientów. W sekcji Marketing CRM możesz podzielić bazę klientów na segmenty i rozpocząć różne kampanie marketingowe dla każdego segmentu.
- Analityka CRM - znajdź słabe punkty w procesach sprzedażowych firmy dzięki raportom Analityki CRM. Analityka CRM ocenia efektywność menedżerów i pokazuje, na którym etapie deala tracisz klientów.
Jest piąty element, który ocenia efektywność kanałów marketingowych - Sales Intelligence.
Czym jest Sales Intelligence?
Sales Intelligence śledzi, który kanał marketingowy jest bardziej skuteczny i przynosi firmie więcej pieniędzy.
Sales Intelligence oblicza, ile pieniędzy wydano na każde źródło leadów i ile zarobiono na tych leadach.
Główne cechy Sales Intelligence:
- Pomaga zrozumieć, ile pieniędzy wydano na pozyskanie jednego klienta.
- Możesz dodać informacje o wydajności każdego kanału marketingowego do jednego raportu.
- Pomaga w zarządzaniu budżetem marketingowym.
- Możesz zobaczyć pełną ścieżkę klienta.
Jak skonfigurować Sales Intelligence w Bitrix24?
Sales Intelligence należy skonfigurować po obu stronach. Na przykład musisz skonfigurować Sales Intelligence zarówno w Bitrix24, jak i na Facebooku.
- Połącz źródła ruchu
- Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
- Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie
Ograniczenia liczby elementów CRM dla Sales Intelligence
Maksymalna liczba Leadów, Deali, Kontaktów lub Firm, których możesz użyć do pracy w Sales Intelligence, zależy od planu taryfowego:
- Free - 1 000
- Basic - 1 000
- Standard - 100 000
- Professional - 100 000
- Enterprise 250 - 200 000
- Enterprise 500 - 300 000
- Enterprise 1000 - 400 000, potem +100,000 w każdym kolejnym planie.