Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.
Połączenia nieodebrane
Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane. W ten sposób łatwo znajdziesz deale z nieodebranymi połączeniami i oddzwonisz do klienta.
Co oznaczają kolory liczników
Na osi czasu elementu znajdziesz aktywność z połączeniem nieodebranym. Możesz od razu oddzwonić do klienta lub umówić się na rozmowę – CRM zaproponuje utworzenie aktywności.
Połączenia przychodzące
Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Kliknij licznik Przychodzące, aby szybko znaleźć deale z połączeniami przychodzącymi.
Liczniki w CRM
Na osi czasu znajdziesz aktywność z nagraniem połączenia. Możesz odsłuchać nagranie, zostawić komentarz do aktywności, wyświetlić transkrypcję połączenie za pomocą CoPilot i zaplanować nową aktywność. Kliknij Przetworzono, jeśli przetwarzanie połączenia zostało zakończone.
CoPilot w CRM
- Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie.
- Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.
- Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane.
- Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik Przychodzące.