Proactive CRM to nowoczesna koncepcja sprzedaży. Pomaga Ci być na bieżąco z leadami i dealami, przypomina o zaplanowanych spotkaniach i rozmowach z klientami oraz przyspiesza sprzedaż.
W tym artykule dowiesz się, jak Proactive CRM może pomóc Ci w sprzedaży.
Planuj aktywności
CRM ma widok Aktywności dla leadów i deali. Etapy w tym widoku zależą od terminu wykonania aktywności utworzonych w elemencie CRM. Widok ten składa się z sześciu etapów:
- Po terminie
- Dzisiaj
- Bieżący tydzień
- Następny tydzień
- Bez aktywności
- Ponad dwa tygodnie
W tym widoku deale i leady są automatycznie dzielone na etapy w zależności od terminu aktywności dodanych do elementu.
Jak pracować w widoku Aktywności
Nie zapominaj o klientach
Liczniki w CRM służą jako przypomnienia o aktywnościach wymagających Twojej uwagi. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o bieżących aktywnościach i tych, które można przełożyć na jutro.
Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed ostatecznym terminem. Możesz jednak ustawić własny interwał przypomnienia o aktywnościach.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościachNieprzeczytane wiadomości przychodzące z otwartych kanałów mają odpowiedni status w widokach Kanban i Aktywności w CRM. W ten sposób możesz śledzić nowe wiadomości od klientów.
Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM
Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik.
Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM
Zaplanuj aktywności, aby skontaktować się z klientami
CRM zaproponuje utworzenie aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności. Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.
Otrzymuj przypomnienia o nadchodzących aktywnościach
Jeśli elementy CRM wymagają Twojej uwagi, są one automatycznie przenoszone na górę kanbana dzięki Trybowi ostrościTryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana. . Działa w widokach Lista, Kanban i Aktywności.
Ponadto możesz wybrać, kiedy chcesz otrzymywać przypomnienia o rozpoczęciu aktywności.
Jak dodać aktywność
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach