Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane.
Co mam robić, gdy osiągnę limit 50 000/100 000 aktywności
Aby kontynuować pracę z aktywnościami, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności.
1. Zakończ aktywnościPrzejdź do CRM> Więcej> Aktywności.
Zaznacz aktywności, które chcesz zakończyć> Wybierz działanie> kliknij Oznacz jako ukończone.
2. Usuń aktywności
Aby usunąć aktywności, użyj funkcji Oczyszczanie w CRM. Przejdź do sekcji Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wykorzystanie dysku.
Wybierz okres, z którego chcesz usunąć aktywności.
Kliknij menu kontekstowe obok nazwy Aktywności i wybierz Usuń aktywności. CRM usunie przestarzałe aktywności i będziesz mógł kontynuować pracę.