Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Limity aktywności

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane.

Czytaj więcej: Cennik Bitrix24.

Co mam robić, gdy osiągnę limit 50 000/100 000 aktywności

Aby kontynuować pracę z aktywnościami, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności.

1. Zakończ aktywności

Przejdź do CRM> Więcej> Aktywności.

Zaznacz aktywności, które chcesz zakończyć> Wybierz działanie> kliknij Oznacz jako ukończone.


2. Usuń aktywności

Aby usunąć aktywności, użyj funkcji Oczyszczanie w CRM. Przejdź do sekcji Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wykorzystanie dysku.

Czytaj więcej: Wykorzystanie dysku w CRM.

Wybierz okres, z którego chcesz usunąć aktywności.

Kliknij menu kontekstowe obok nazwy Aktywności i wybierz Usuń aktywności. CRM usunie przestarzałe aktywności i będziesz mógł kontynuować pracę.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Tryb działania liczników w aktywnościach Moje aktywności Terminy w aktywnościach Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Typy aktywności w CRM Liczniki w mobilnym CRM Oś czasu Jak działają liczniki w aktywnościach CRM Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach