Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Liczniki w mobilnym CRM

Mobilny CRM, podobnie jak wersja internetowa, posiada liczniki. Pokazują liczbę aktywności wymagających uwagi.

Aby filtrować elementy CRM według liczników, dotknij ikony lupy. W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.

Liczniki są wyświetlane w różnych kolorach w zależności od ich znaczenia.

Dowiedz się, co oznaczają różne kolory liczników


Jak działają liczniki

Przychodzące. Licznik pokazuje następujące nieprzetworzone aktywności:

  • połączenie przychodzące lub nieodebrane
  • przychodząca wiadomość e-mail
  • wiadomość przychodząca na czacie z klientem
  • płatność za zamówienie
  • nowy komentarz w zadaniu: zobaczysz licznik, jeśli jesteś odpowiedzialny za element, z którym powiązane jest zadanie.

Aktywności przychodzące nie mają terminu ostatecznego, więc licznik pozostanie aktywny do momentu zamknięcia aktywności.

Zaplanowane. Licznik pokaże elementy, które są zaległe lub pozostało mniej niż 15 minut do terminu. Czas ten można dostosować.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Na dziś. Pokazuje aktywności przychodzące i zaległe z terminem na dzisiaj.

Przychodzące i planowane (pracownicy). Liczniki te pokazują aktywności przychodzące i zaległe innych pracowników. Są widoczne tylko dla użytkowników mających dostęp do elementów CRM innych pracowników.

Dowiedz się więcej o uprawnieniach dostępu w CRM


Wybierz tryb działania liczników

W CRM dostępne są dwa tryby działania liczników: Odpowiedzialny za element i Odpowiedzialny za aktywność.

  • Odpowiedzialny za element: widzisz liczniki wszystkich aktywności znajdujących się w Twoim elemencie, nawet jeśli aktywności są przypisane innemu pracownikowi.
  • Odpowiedzialny za aktywność: widzisz liczniki tylko swoich aktywności. Za element CRM może być odpowiedzialny inny pracownik.

Możesz wybrać potrzebny tryb działania liczników w przeglądarkowej wersji Bitrix24.

Tryb działania liczników w aktywnościach
W skrócie
  • Liczniki CRM dostępne są zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i mobilnej. Pokazują liczbę aktywności wymagających Twojej uwagi.
  • W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.
  • Liczniki przychodzące pokazują nieprzetworzone aktywności przychodzące. Na przykład połączenie przychodzące lub nieodebrane, e-mail, czat z klientem, płatność za zamówienie lub komentarz w powiązanym zadaniu.
  • Elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności, trafiają do kategorii Zaplanowane liczniki.
  • Wybierz licznik Na dziś, aby zobaczyć aktywności zaplanowane na dzisiaj.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Liczniki w CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Proactive CRM Moje aktywności Typy aktywności w CRM Terminy w aktywnościach Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Nowy sposób liczenia i wyświetlania aktywności w CRM