Liczniki w CRM służą jako przypomnienia o aktywnościach wymagających Twojej uwagi. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o bieżących aktywnościach i tych, które można przełożyć na jutro.
Dowiedz się więcej o licznikach i aktywności w CRM:
Bitrix24 CRM ma dwa główne typy liczników: Przychodzące i Planowane.
Jeśli chcesz zobaczyć aktywności innych pracowników, kliknij sekcję Więcej obok liczników.
Planowane aktywności
Licznik Planowane pokazuje elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności z terminem krótszym niż 15 minut. Czas ten można dostosować. Licznik wyświetla liczbę aktywności w elemencie CRM. Na przykład, jeśli masz 3 deala i każdy ma 2 aktywności, licznik wyświetli wartość 6.
Jak działają liczniki w aktywnościach CRM
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach
Widok Aktywności ma dwie kolumny, które mogą zawierać elementy CRM z licznika Planowane:
- Po terminie: termin wykonania aktywności upłynął wczoraj lub wcześniej.
- Dzisiaj: termin aktywności upłynął dzisiaj.
Przychodzące liczniki
Liczniki pokazują nieprzetworzone aktywności:
- połączenie przychodzące lub nieodebrane
- przychodząca wiadomość e-mail
- wiadomość przychodząca na czacie z klientem
- płatność za zamówienie
- nowy komentarz w zadaniu: zobaczysz licznik, jeśli jesteś odpowiedzialny za element, z którym powiązane jest zadanie.
Logika przetwarzania połączeń w CRM
Logika przetwarzania otwartych kanałów w CRM
Liczniki innych pracowników
Liczniki te pokazują aktywności przychodzące i zaległe innych pracowników. Są widoczne tylko dla użytkowników mających dostęp do elementów CRM innych pracowników.
Uprawnienia dostępu do CRM
- Liczniki to przypomnienia o aktywnościach w CRM. Pokazują liczbę aktywności wymagających Twojej uwagi.
- Istnieją dwa główne typy liczników: Przychodzące i Planowane.
- Licznik Planowane pokazuje elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności z terminem krótszym niż 15 minut.
- Licznik Przychodzące pokazują nieprzetworzone aktywności przychodzące. Na przykład połączenie przychodzące lub nieodebrane, e-mail, czat z klientem, płatność za zamówienie lub komentarz w powiązanym zadaniu.