Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM

Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.


Połączenia nieodebrane

Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane. W ten sposób łatwo znajdziesz deale z nieodebranymi połączeniami i oddzwonisz do klienta.
Co oznaczają kolory liczników

Na osi czasu elementu znajdziesz aktywność z połączeniem nieodebranym. Możesz od razu oddzwonić do klienta lub umówić się na rozmowę – CRM zaproponuje utworzenie aktywności.


Połączenia przychodzące

Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Kliknij licznik Przychodzące, aby szybko znaleźć deale z połączeniami przychodzącymi.
Liczniki w CRM

Na osi czasu znajdziesz aktywność z nagraniem połączenia. Możesz odsłuchać nagranie, zostawić komentarz do aktywności, wyświetlić transkrypcję połączenie za pomocą CoPilot i zaplanować nową aktywność. Kliknij Przetworzono, jeśli przetwarzanie połączenia zostało zakończone.
CoPilot w CRM


W skrócie
  • Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie.
  • Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.
  • Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane.
  • Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik Przychodzące.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Terminy w aktywnościach Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Jak działają liczniki w aktywnościach CRM Jak pracować w widoku Aktywności Oś czasu Uprawnienia dostępu do Aktywności Moje aktywności Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Liczniki w mobilnym CRM Limity aktywności