Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM

Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.


Połączenia nieodebrane

Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane. W ten sposób łatwo znajdziesz deale z nieodebranymi połączeniami i oddzwonisz do klienta.
Co oznaczają kolory liczników

Na osi czasu elementu znajdziesz aktywność z połączeniem nieodebranym. Możesz od razu oddzwonić do klienta lub umówić się na rozmowę – CRM zaproponuje utworzenie aktywności.


Połączenia przychodzące

Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Kliknij licznik Przychodzące, aby szybko znaleźć deale z połączeniami przychodzącymi.
Liczniki w CRM

Liczniki pomagają nie zapomnieć o aktywnościach po rozmowie telefonicznej. Na przykład, gdy jesteś poza biurem, a klient dzwoni do Ciebie przez aplikację mobilną Bitrix24 z prośbą o przesłanie dokumentu przechowywanego na Twoim komputerze służbowym, po powrocie do biura liczniki pozwalają szybko odnaleźć formularz klienta i wysłać dokument.

Oś czasu elementu zawiera aktywność dotyczącą połączenia przychodzącego. Możesz odsłuchać połączenie lub zaplanować kolejne. Kliknij „Przetworzone” lub zaznacz pole po zakończeniu pracy nad połączeniem, aby aktywność została automatycznie zamknięta.
CoPilot w CRM

Aktywność w CRM dotycząca połączenia przychodzącego można zamknąć bezpośrednio z widoku Kanban, bez wchodzenia w formularz elementu CRM.

  1. Kliknij zielony licznik.
  2. Zaznacz aktywność za pomocą pola wyboru.

Licznik zostanie wyzerowany, a aktywność uznana za zakończoną.


W skrócie
  • Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie.
  • Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.
  • Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane.
  • Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik Przychodzące.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Terminy w aktywnościach Wyszukiwanie elementów CRM według aktywności Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Proactive CRM Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Limity aktywności Jak pracować w widoku Aktywności Jak działają liczniki w aktywnościach CRM