Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Działania: CRM



Utwórz nową firmę

Działanie tworzy nową firmę.
Opis nowych pól formularza firmy możesz znaleźć w artykule: Dodaj nową firmę do CRM.


Utwórz nowy kontakt

Działanie tworzy nowy kontakt.
Opis nowych pól formularza kontaktowego możesz znaleźć w artykule: Dodaj nowy kontakt.


Zmień osobę odpowiedzialną

Działanie zmienia osobę odpowiedzialną za element CRM.


Utwórz ze źródła

Działanie tworzy nowy element używając lead jako źródło.

Parametry działania

Utwórz ze źródła - wybierz typ nowego elementu.

Lejek deala - wybierz lejek deala, jeśli wybrałeś "deal" jako typ nowego elementu.

Nie zamykaj działania po konwersji - jeśli ta opcja jest włączona, powiązane działania nie zostaną zamknięte po utworzeniu nowego elementu.



Pozyskaj dane CRM

Działanie pobiera wartości określonych pól elementu CRM, w zależności od typu elementu.

Parametry działania

Identyfikator jednostki - identyfikator elementu CRM.

Rodzaj jednostki - wybierz rodzaj elementu, dla którego chcesz pobrać wartości pola (Kontakt, Firma, Lead, Deal).

Wybierz pole jednostki - wybierz pola, z których chcesz pobrać wartości.

Wersja do druku - włącz tę opcję, aby uzyskać wartości w drukowalnej formie.



Działania

Działanie tworzy i przypisuje nowe działanie osobie odpowiedzialnej za element CRM.

Parametry działania

Temat - temat nowego działalnia.

Opis - szczegółowe informacje o działalniu.

Osoba odpowiedzialna - wybierz użytkownika, który będzie odpowiedzialny za działanie.

Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.

Automatycznie uruchamiane po ukończeniu workflow - włącz tę opcję, aby automatycznie zakończyć działanie po zaktualizowaniu statusu leadu/deala.



Oczekiwanie na status leadu

Działanie wstrzymuje workflow do momentu zmiany statusu leadu.

Parametry działania

ID leadu - numer identyfikacyjny leadu.

Status - wybierz jeden lub więcej statusów, na które trzeba czekać. Workflow będzie czekał na zmianę wybranego lub ostatniego statusu leadu.



Wyślij SMS

Działanie wysyła SMS do klienta.

Parametry działania

Tekst wiadomości - podaj tekst wiadomości, który zostanie wysłany do klienta.

Dostawca - wybierz dostawcę SMS, który będzie używany do wysyłania wiadomości SMS. Dostawcy mogą być podłączeni do Twojego Bitrix24 za pośrednictwem aplikacji Marketplace.

Rodzaj odbiorcy - wybierz rodzaj odbiorcy (pracownik lub klient).



Reklamy Google AdWords

To działanie dodaje adresy e-mail i numery telefonów do odbiorców docelowych Google AdWords.


Reklamy na Facebooku

To działanie dodaje adresy e-mail i numery telefonów do odbiorców docelowych na Facebooku.


Wyślij email

Działanie wysyła wiadomość e-mail do klienta.

Parametry działania

Od - wybierz lub dodaj adres e-mail, z którego zostanie wysłany e-mail.

Temat - podaj temat wiadomości e-mail.

Tekst wiadomości - podaj tekst wiadomości.

Typ tekstu - wybierz typ tekstu (BBCode lub HTML).

Typ adresu klienta - wybierz typ adresu klienta. Na przykład, jeśli klient ma kilka adresów e-mail, możesz wybrać ten, na który e-mail zostanie wysłany.

Typ załącznika - wybierz typ załącznika. Możesz wybrać Pliki dokumentów i wybrać pole, do którego wartości zostanie dołączona wiadomość e-mail (jeśli chcesz załączyć plik, konieczne może być utworzenie niestandardowego pola Plik) lub możesz wybrać opcję Dysk i załączyć pliki zapisane na dysku Bitrix24.

Włącz śledzenie kliknięć - włącz tę opcję, jeśli masz link w wiadomości e-mail i chcesz śledzić kliknięcia tego linku (na przykład, aby użyć wyzwalacza "Kliknięty link e-mail").



Zaplanuj połączenie

Działanie planuje połączenie z klientem.

Parametry działania

Temat - nazwa działania dla menedżera.

Data początkowa - data i godzina rozpoczęcia połączenia.

Data końcowa - data i godzina zakończenia połączenia.

Opis - dodatkowe informacje dla menedżera.

Przypomnij za i Okres przypominiania - parametry przypomnienia.

Osoba odpowiedzialna - wybierz menedżera, który będzie odpowiedzialny za to działanie.

Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.



Zaplanuj spotkanie

Działanie planuje spotkanie z klientem.

Parametry działania

Temat spotkania - nazwa działania dla menedżera.

Data początkowa - data i godzina rozpoczęcia spotkania.

Data końcowa - data i godzina zakończenia spotkania.

Opis - dodatkowe informacje dla menedżera.

Lokalizacja - miejsce spotkania.

Przypomnij za i Okres przypominania - parametry przypomnienia.

Osoba odpowiedzialna - wybierz menedżera, który będzie odpowiedzialny za to działanie.

Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.



Utwórz nowy deal

Działanie tworzy nowy deal.
Czytaj więcej o tworzeniu nowych deali w artykule: Dodaj nowy deal.


Utwórz nowy lead

Akcja tworzy nowy lead.


Zmień status

Działanie zmienia status deala/etapu i natychmiast kończy workflow.

Parametry działania

Nowy status - podaj nowy status.

Zmień w imieniu - wybierz użytkownika, który będzie wyświetlany jako ten, który zmienił status.



Zaplanuj spotkanie CRM

Działanie dodaje spotkanie do Historii CRM.


Oczekiwanie na etap deala

Działanie wstrzymuje workflow do momentu zmiany etapu deala.

Parametry działania

ID Deala - Identyfikator deala, na który będzie czekał workflow.

Etap - wybierz jeden lub więcej etapów, aby workflow czekał do momentu zmiany wybranego lub ostatniego etapu deala.



Oczekiwanie na status leada

Działanie wstrzymuje workflow do momentu zmiany określonego statusu leada.

Parametry działania

ID Leadu - Identyfikator leadu, na który będzie czekał workflow.

Status - wybierz jeden lub więcej statusów, na które trzeba czekać. Workflow będzie czekał do momentu zmiany wybranego lub ostatniego statusu leadu.



Dodaj do wyjątków

Działanie dodaje element do listy wyjątków.
Czytaj więcej w artykule: Lista wyjątków.


Dodaj komentarz

Działanie dodaje komentarz do formularzu leadu lub deala.


Zarezerwuj zasób

Działnie rezerwuje zasób. Musisz dodać pole "Zarezerwuj zasób" do nowego formularza leadu lub deala.
Czytaj więcej w artykule: Zarezerwuj zasób.


Anuluj rezerwację

Działanie anuluje każdą rezerwację w wybranym polu formularza deala/leadu.


Czekaj

Działanie wstrzymuje workflow na określony czas lub do momentu aktywności ze strony klienta.


Utwórz dokument CRM

Wybierz szablon dokumentu z listy, a działanie utworzy nowy dokument CRM.
Read more in the article - Dokumenty w CRM.


Utwórz kontakt dla leadu

Działanie tworzy kontakt i oznacza lead jako powtarzalny.

Możesz wybrać osobę odpowiedzialną za nowy kontakt.

Działanie nie konwertuje lead, a jedynie tworzy kontakt.


Utwórz powtarzalny lead

Działanie tworzy powtarzalny lead używając bieżące parametry deala.
Czytaj więcej w artykule: Powtarzalne leady.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Działania: Przetwarzanie dokumentu Narzędzie do modelowania wizualnego Stosowanie makr w wyrażeniach Ustawienia Interaktywne Inne działania w procesach workflow Stosowanie wyrażeń w parametrach działania Działania w procesach biznesowych Działania przepływu pracy przetwarzania dokumentów Konstrukcje Moje działania w procesach biznesowych