Utwórz nową firmę
Utwórz nowy kontakt
Zmień osobę odpowiedzialną
Utwórz ze źródła
Parametry działania
Utwórz ze źródła - wybierz typ nowego elementu.
Lejek deala - wybierz lejek deala, jeśli wybrałeś "deal" jako typ nowego elementu.
Nie zamykaj działania po konwersji - jeśli ta opcja jest włączona, powiązane działania nie zostaną zamknięte po utworzeniu nowego elementu.
Pozyskaj dane CRM
Parametry działania
Identyfikator jednostki - identyfikator elementu CRM.
Rodzaj jednostki - wybierz rodzaj elementu, dla którego chcesz pobrać wartości pola (Kontakt, Firma, Lead, Deal).
Wybierz pole jednostki - wybierz pola, z których chcesz pobrać wartości.
Wersja do druku - włącz tę opcję, aby uzyskać wartości w drukowalnej formie.
Działania
Parametry działania
Temat - temat nowego działalnia.
Opis - szczegółowe informacje o działalniu.
Osoba odpowiedzialna - wybierz użytkownika, który będzie odpowiedzialny za działanie.
Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.
Automatycznie uruchamiane po ukończeniu workflow - włącz tę opcję, aby automatycznie zakończyć działanie po zaktualizowaniu statusu leadu/deala.
Oczekiwanie na status leadu
Parametry działania
ID leadu - numer identyfikacyjny leadu.
Status - wybierz jeden lub więcej statusów, na które trzeba czekać. Workflow będzie czekał na zmianę wybranego lub ostatniego statusu leadu.
Wyślij SMS
Parametry działania
Tekst wiadomości - podaj tekst wiadomości, który zostanie wysłany do klienta.
Dostawca - wybierz dostawcę SMS, który będzie używany do wysyłania wiadomości SMS. Dostawcy mogą być podłączeni do Twojego Bitrix24 za pośrednictwem aplikacji Marketplace.
Rodzaj odbiorcy - wybierz rodzaj odbiorcy (pracownik lub klient).
Reklamy Google AdWords
Reklamy na Facebooku
Wyślij email
Parametry działania
Od - wybierz lub dodaj adres e-mail, z którego zostanie wysłany e-mail.
Temat - podaj temat wiadomości e-mail.
Tekst wiadomości - podaj tekst wiadomości.
Typ tekstu - wybierz typ tekstu (BBCode lub HTML).
Typ adresu klienta - wybierz typ adresu klienta. Na przykład, jeśli klient ma kilka adresów e-mail, możesz wybrać ten, na który e-mail zostanie wysłany.
Typ załącznika - wybierz typ załącznika. Możesz wybrać Pliki dokumentów i wybrać pole, do którego wartości zostanie dołączona wiadomość e-mail (jeśli chcesz załączyć plik, konieczne może być utworzenie niestandardowego pola Plik) lub możesz wybrać opcję Dysk i załączyć pliki zapisane na dysku Bitrix24.
Włącz śledzenie kliknięć - włącz tę opcję, jeśli masz link w wiadomości e-mail i chcesz śledzić kliknięcia tego linku (na przykład, aby użyć wyzwalacza "Kliknięty link e-mail").
Zaplanuj połączenie
Parametry działania
Temat - nazwa działania dla menedżera.
Data początkowa - data i godzina rozpoczęcia połączenia.
Data końcowa - data i godzina zakończenia połączenia.
Opis - dodatkowe informacje dla menedżera.
Przypomnij za i Okres przypominiania - parametry przypomnienia.
Osoba odpowiedzialna - wybierz menedżera, który będzie odpowiedzialny za to działanie.
Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.
Zaplanuj spotkanie
Parametry działania
Temat spotkania - nazwa działania dla menedżera.
Data początkowa - data i godzina rozpoczęcia spotkania.
Data końcowa - data i godzina zakończenia spotkania.
Opis - dodatkowe informacje dla menedżera.
Lokalizacja - miejsce spotkania.
Przypomnij za i Okres przypominania - parametry przypomnienia.
Osoba odpowiedzialna - wybierz menedżera, który będzie odpowiedzialny za to działanie.
Ważne - działanie zostanie oznaczone jako "Ważne", jeśli ta opcja jest włączona.
Utwórz nowy deal
Utwórz nowy lead
Zmień status
Parametry działania
Nowy status - podaj nowy status.
Zmień w imieniu - wybierz użytkownika, który będzie wyświetlany jako ten, który zmienił status.
Zaplanuj spotkanie CRM
Oczekiwanie na etap deala
Parametry działania
ID Deala - Identyfikator deala, na który będzie czekał workflow.
Etap - wybierz jeden lub więcej etapów, aby workflow czekał do momentu zmiany wybranego lub ostatniego etapu deala.
Oczekiwanie na status leada
Parametry działania
ID Leadu - Identyfikator leadu, na który będzie czekał workflow.
Status - wybierz jeden lub więcej statusów, na które trzeba czekać. Workflow będzie czekał do momentu zmiany wybranego lub ostatniego statusu leadu.
Dodaj do wyjątków
Dodaj komentarz
Zarezerwuj zasób
Anuluj rezerwację
Czekaj
Utwórz dokument CRM
Utwórz kontakt dla leadu
Możesz wybrać osobę odpowiedzialną za nowy kontakt.
Utwórz powtarzalny lead