Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Typy aktywności w CRM

Uwaga

W aktualizacji Bitrix24 z 18 listopada 2022 zmieniły się typy aktywności. Aktywności typu Spotkanie, Rozmowa itd. zostały zastąpione ujednoliconą aktywnością uniwersalną dla nowych portali i portali, które nie korzystały z aktywności typu Spotkanie, Rozmowa.


Aktywność uniwersalna

Utwórz dowolną aktywność na podstawie uniwersalnego szablonu.

Czytaj więcej: Aktywności uniwersalne.

Spotkanie

Planuj spotkania z klientami i zapisuj je w CRM. Spotkanie pojawi się również w kalendarzu.

Wprowadź nazwę klienta, a system go znajdzie.

Rozmowa

Wyświetlane są zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Ponadto można zaplanować połączenie wychodzące i otrzymać przypomnienie z wyprzedzeniem.

Czytaj więcej: Nowa logika przetwarzania połączeń w CRM.

Wprowadź nazwę klienta, a system go znajdzie.

Zadanie

Utwórz zadanie bezpośrednio z sekcji Aktywności. Zadanie będzie miało przedrostek CRM:.

Czytaj więcej: Utwórz zadanie.

E-mail

Lista aktywności zawiera zarówno przychodzące, jak i wychodzące wiadomości e-mail.

Czytaj więcej: Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM.

Lista połączeń

Utwórz listę klientów i umów się na rozmowę telefoniczną.

SMS

Na liście aktywności zostaną wyświetlone wychodzące wiadomości SMS.

Czat kanałów otwartych

Czat kanałów otwartych, przychodzący i wychodzący. Kliknij aktywność, aby wyświetlić szczegóły i otworzyć czat.

Czytaj więcej: Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały.

Formularze CRM

Na liście wyświetlane są wypełnione formularze CRM. Kliknij nazwę formularza, a otworzy się suwak ze szczegółami.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Liczniki w mobilnym CRM Jak działają liczniki w aktywnościach CRM Proactive CRM Jak pracować w widoku Aktywności Limity aktywności Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM