Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Aktywności

Aktywności w Bitrix24 nie mają oddzielnych uprawnień dostępu. Dostęp do nich zależy od uprawnień do elementu CRM, w którym utworzono aktywność.

Aby skonfigurować dostęp do elementów CRM i aktywności, przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu> CRM.

Skonfigurujmy rolę Menedżer, klikając przycisk ołówka obok nazwy.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Skonfigurujmy uprawnienia dostępu do deali z lejka Instalacja.

W przypadku kontaktów, firm i leadów logika ustawiania uprawnień dostępu jest podobna.

Domyślnie wszyscy pracownicy mają pełny dostęp do CRM. Skonfigurujmy dostęp tak, aby pracownicy mogli przeglądać aktywności, ale nie mogli tworzyć nowych. Jednocześnie będą mogli dodawać nowe deale.

Przyznaj dostęp do działania Odczyt i wybierz opcję Wszystkie. Ogranicz dostęp do działań Aktualizacja i Usuń, wybierając opcję Niedozwolone.

Działanie Aktualizacja umożliwia tworzenie, edytowanie i usuwanie aktywności.

Teraz użytkownik pełniący rolę Menedżera może przeglądać aktywności, ale nie będzie mógł ich usuwać ani tworzyć nowych.


Czytaj więcej: Aktywności w CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM Limity aktywności Oś czasu Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Liczniki w CRM Tryb działania liczników w aktywnościach Jak otrzymywać przypomnienia o aktywnościach Moje aktywności Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM