Aktywności w Bitrix24 nie mają oddzielnych uprawnień dostępu. Dostęp do nich zależy od uprawnień do elementu CRM, w którym utworzono aktywność.
Aby skonfigurować dostęp do elementów CRM i aktywności, przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu> CRM.
Skonfigurujmy rolę Menedżer, klikając przycisk ołówka obok nazwy.
Skonfigurujmy uprawnienia dostępu do deali z lejka Instalacja.
Domyślnie wszyscy pracownicy mają pełny dostęp do CRM. Skonfigurujmy dostęp tak, aby pracownicy mogli przeglądać aktywności, ale nie mogli tworzyć nowych. Jednocześnie będą mogli dodawać nowe deale.
Przyznaj dostęp do działania Odczyt i wybierz opcję Wszystkie. Ogranicz dostęp do działań Aktualizacja i Usuń, wybierając opcję Niedozwolone.
Teraz użytkownik pełniący rolę Menedżera może przeglądać aktywności, ale nie będzie mógł ich usuwać ani tworzyć nowych.