Każdy typ elementu CRM ma zestaw standardowych pól. Są integralną częścią Twojego konta i nie można ich usunąć. W tym artykule przedstawiono listę podstawowych pól standardowych i wyjaśniono ich funkcjonalność.
W tym artykule oznaczyliśmy niektóre pola gwiazdką *, aby pokazać, że można je skonfigurować w sekcji
Statusy i pola rozwijane
w ustawieniach CRM.
Statusy i pola rozwijane
Pola ogólne
Poniżej znajdziesz listę standardowych pól, które można znaleźć w niektórych elementach CRM.
Pole | Opis | Element |
---|---|---|
Nazwa | Nazwa elementu CRM. | Wszystkie |
Etap * | Etap, na którym aktualnie znajduje się element CRM. | Leady, deale, oferty, faktury |
Kwota i waluta |
Całkowita kwota wybranych produktów i waluta. Możesz ustawić domyślną walutę w ustawieniach CRM. Waluty w CRM |
Leady, deale, oferty, faktury |
Klient |
Umożliwia wybranie kontaktu i/lub firmy. Pole "Klient" w formularzu deala/leadu |
Leady, deale, oferty, faktury |
Pozdrowienie * | Możesz używać pozdrowień w kampaniach marketingowych lub dokumentach. | Leady, kontakty |
Telefom | Numer telefonu klienta. | Leady, kontakty, firmy |
Adres e-mail klienta. | Leady, kontakty, firmy | |
Strona internetowa | Adres strony internetowej klienta. | Leady, kontakty, firmy |
Komunikator |
Wypełniany automatycznie, gdy klient kontaktuje się z Tobą poprzez kanały otwarte. Możesz również podać identyfikator swojego klienta, a system wygeneruje link do komunikatora. Na przykład, aby dodać link do strony klienta na Facebooku, skopiuj numer identyfikacyjny znajdujący się po www.facebook.com/profile.php?id= .
|
Leady, kontakty, firmy |
Źródło * | Konkretny kanał, poprzez który klient skontaktował się z Twoją firmą. | Wszystkie |
Informacje o źródle | Pole na informację o źródle. | Wszystkie |
ID | Numer porządkowy elementu CRM, który jest generowany automatycznie. | Wszystkie |
Osoba odpowiedzialna | Pracownik odpowiedzialny za element CRM | Wszystkie |
Obserwatorzy |
Pracownicy, którzy mogą przeglądać szczegóły elementu CRM i tworzyć czat do dyskusji. Obserwatorzy w CRM |
Wszystkie |
Typ kontaktu/Firmy * |
Umożliwia wybór typu klienta:
|
Kontakty i firmy |
Komentarze | Umożliwia pozostawienie komentarza w formularzu elementu CRM. | Wszystkie oprócz faktur |
Parametry UTM | Są częścią narzędzia Sales Intelligence, które służy do śledzenia efektywności kampanii reklamowych i ruchu na stronie internetowej. | Wszystkie |
Sales Intelligence | Pozwala zobaczyć ścieżkę klienta; to pole jest automatycznie wypełniane przy korzystaniu z parametrów UTM. | Wszystkie |
Produkty | Produkty, które klient chce kupić | Leady, deale, oferty, faktury |
Dostępne dla wszystkich |
Wpływa na uprawnienia dostępu do elementu CRM. Gdy ta opcja jest włączona, mogą ją zobaczyć pracownicy posiadający poziom dostępu Otwarte dla tego typu elementu.
Co oznacza poziom dostępu "Otwarte"
Poziom Otwarte umożliwia użytkownikom:
Jeśli użytkownik należy do tego samego działu, co osoba odpowiedzialna za element CRM, zobaczy on ten element nawet wtedy, gdy w polu Dostępne dla wszystkich zostanie wybrana opcja Nie. |
Wszystkie |
Szczegóły |
Dane Twojej firmy: nazwa, NIP, adres itp. Dane mojej firmy |
Oferty, faktury |
Utworzono | Data i godzina utworzenia elementu CRM; nie można edytować tego pola ręcznie. | Wszystkie |
Zmodyfikowano | Data i godzina ostatniej aktualizacji elementu CRM; nie można edytować tego pola ręcznie. | Wszystkie |
Data początkowa |
Domyślnie jest ona równa dacie utworzenia elementu CRM. W przeciwieństwie do pola Utworzono, możesz edytować tę datę lub użyć reguł automatyzacji, aby określić inną wartość. Reguły automatyzacji w CRM |
Deale, oferty |
Data końcowa | Data jest automatycznie ustawiana na okres 7 dni od daty utworzenia elementu CRM. | Deale, oferty |
Użyj pól systemowych w Bitrix24 do przechowywania ważnych informacji o klientach, fakturach, ofertach i produktach. Jeśli brakuje jakiegoś pola, możesz utworzyć pole niestandardowe.
Pola niestandardowe w elementach CRM