Kanban to wirtualna tablica projektu. Wszystkie zadania realizowane w ramach projektu można ręcznie podzielić na etapy, które menedżer projektu lub administrator konta może samodzielnie zdefiniować.
Jak pracować w Kanbanie?
Przejdź do sekcji Zadania i projekty> Projekty i wybierz potrzebny projekt.
Po otwarciu projektu kliknij Kanban.
W Kanbanie możesz tworzyć zadania. Kliknij przycisk + pod wybraną kolumną i podaj nazwę zadania.
Aby edytować parametry zadania, kliknij jego nazwę.
W formularzu, który się otworzy, kliknij Edytuj i wprowadź niezbędne ustawienia.
Jak dodać nowy etap do Kanbanu?
Aby dodać nowy etap do Kanbanu, kliknij przycisk + po prawej stronie kolumny i podaj nazwę.
Aby zmienić kolor, nazwę lub usunąć dodatkowe kolumny, kliknij ołówek.
Jak wyszukiwać zadania w Kanbanie?
Aby wyszukać zadania, użyj standardowego zestawu filtrów.
Możesz także wyszukiwać zadania za pomocą paska wyszukiwania. Wpisz słowo lub część słowa, aby znaleźć potrzebne zadanie.