Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Terminarz zadań

Terminarz to kanbanKanban to wirtualna tablica z etapami pracy. z zadaniami, do którego masz dostęp tylko Ty. Możesz utworzyć własne etapy wykonania zadań. Zmiany w Twoim terminarzu nie wpływają w żaden sposób na zadania i nikt z uczestników nie otrzyma powiadomienia o zmianie etapu zadania.
Jest to wygodne narzędzie dla przełożonych, które pozwala wizualnie rozdzielać zadania o różnych priorytetach.

Utworzone etapy w trybie Terminarz będą widoczne tylko dla Ciebie. Każdy pracownik będzie miał swoje własne kolumny.

Spis treści artykułu:

Gdzie znaleźć Terminarz zadań

W widoku Terminarz dostępne są standardowe etapy zadań: Niezaplanowane i Do zrobienia w tym tygodniu, ale możesz utworzyć nowe.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do sekcji Zadania i wybierz widok Terminarz.

Przejdź do sekcji Zadania > kliknij przycisk obok wyszukiwania w górnej części strony i wybierz widok Terminarz.

Widok Terminarz nie ma nic wspólnego z widokiem Termin. W widoku Termin są wyświetlane oficjalne terminy zadań, o których należy pamiętać. Możesz dostosować widok Terminarz do swoich potrzeb, ale nie wpłynie to na oficjalne terminy zadań.

Jak tworzyć etapy zadań w Terminarzu

Twórz nowe etapy, aby rozdzielać zadania.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Dodaj nowy etap, klikając +, określ nazwę etapu i kolor.

Możesz przeciągnąć kolumnę, aby zmienić kolejność etapów.

Przejdź do menu etapów i kliknij Edytuj (✏️).

Kliknij + Utwórz etap i określ go nazwę oraz kolor.

Aby przenieść etap, przytrzymaj go w lewym menu i przesuń w wybrane miejsce.

Przenoszenie zadań z jednego etapu na drugi nie będzie miało żadnego wpływu na termin zadania, a Twoi współpracownicy nie otrzymają powiadomień.


Jak przenieść zadanie na inny etap

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby przenieść zadanie na inny etap, przeciągnij je, trzymając lewy przycisk myszy.

Kliknij etap w bloku zadania i wybierz nowy etap z listy.


Jak edytować lub usunąć etap

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Najedź kursorem na etap i kliknij Edytuj (✏️).

Zmień nazwę etapu i kolor. Aby usunąć etap, kliknij Usuń (x).

Przejdź do menu etapów i kliknij Edytuj (✏️).

Wybierz etap i kliknij Edytuj (✏️). Zmień nazwę i kolor etapu lub go usuń.


Utwórz szybkie zadanie

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Szybko dodawaj nowe zadania, klikając + pod każdym etapem.

Jeśli utworzysz zadanie w pełnym formularzu, pojawi się ono na pierwszym etapie. Następnie możesz przenieść zadanie do potrzebnego etapu.
Jak utworzyć zadanie

Przejdź do potrzebnego etapu i kliknij Dodaj (+). Podaj nazwę zadania i wypełnij pola. Zadanie będzie na etapie, na którym je utworzyłeś.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Importuj listę zadań Kanban do zadań w projektach Plan Free: Zasady pracy z zadaniami Przykład pracy z zadaniami Zadania w CRM Usuń reguły automatyzacji w zadaniach i projektach Widok Termin w zadaniach Utwórz zadanie z wiadomości w Aktualnościach Uprawnienia dostępu do zadań Jak pracować z zadaniami w projektach