Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Reguły i wyzwalacze w zadaniach

Korzystając z reguł i wyzwalaczy, możesz skonfigurować różne scenariusze pracy z zadaniami: automatycznie twórz zadanie, dodawaj nowych uczestników, śledź terminy.

Reguły wykonują rutynowe działania: wysyłają powiadomienia, tworzą zadania, dodają uczestników. Reguła zostanie uruchomiona, gdy zadanie przejdzie do etapu, na którym ta reguła się znajduje.

Wyzwalacze śledzą zmiany w zadaniach: zbliżanie się terminów, zmianę etapu. Po wykryciu zmiany wyzwalacz automatycznie zmieni etap zadania.

Reguły i wyzwalacze mogą działać na tym samym etapie.

Reguły i wyzwalacze w zadaniach nie są dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe Bitrix24

Gdzie tworzyć reguły i wyzwalacze

Przejdź do sekcji Zadania i projekty i kliknij przycisk Reguły.

Bitrix24 ma kilka sekcji, w których możesz tworzyć reguły do zadań.

Terminarz: tutaj znajdują się wszystkie zadania, w których uczestniczysz. Możesz skonfigurować dowolną automatyzację, która będzie działać tylko dla Twoich zadań. Pracownicy, którzy mają uprawnienia do automatyzacji, mogą konfigurować reguły do swoich zadań.
Terminarz zadań
Uprawnienia dostępu do zadań

Projekty: pracę nad zadaniami możesz zautomatyzować w ramach konkretnego projektu. Dla każdego projektu reguły i wyzwalacze należy konfigurować osobno.

Statusy zadań wyświetla status zadania: W oczekiwaniu, W toku, Czeka na kontrolę, Zakończone lub Odłożone. Reguły śledzą zmiany statusu zadań, w których uczestniczysz i wykonują działanie. Gdy zadanie zmieni status na "W toku", reguła utworzy czat do dyskusji, a gdy zadanie zostanie "Zakończone", reguła utworzy post w aktualnościach.

Aby wybrać potrzebną sekcję, kliknij przycisk Terminarz.


Jak utworzyć reguły i wyzwalacze

Kliknij przycisk Utwórz lub + Dodawanie na potrzebnym etapie.

Aby szybko znaleźć regułę lub wyzwalacz, podzieliliśmy je na grupy:

  • Dla pracownika: tutaj zebrane są wszystkie reguły, które można wykorzystać w zadaniach.
  • Niestandardowe reguły automatyzacji: tutaj znajdują się reguły i wyzwalacze, które są instalowane z Bitrix24 Market. Są to aplikacje od partnerów Bitrix24, które rozszerzają możliwości standardowych reguł do wykonywania zadań.
  • Wyzwalacze: tutaj zebrane są wyzwalacze umożliwiające śledzenie terminów i zmian w zadaniach.
    Bitrix24 Market
    Jak skonfigurować wyzwalacze w zadaniach

Jak skonfigurować reguły i wyzwalacze

Wszystkie reguły i wyzwalacze mają te same ustawienia:

  • Wykonanie: RównolegleTa reguła automatyzacji uruchomi się niezależnie od innych aktualnie działających reguł automatyzacji. lub Po odczekaniuTa reguła automatyzacji uruchomi się dopiero po zakończeniu aktualnie działającej reguły automatyzacji. .
  • Czas: skonfiguruj czas uruchomienia reguły.
  • Warunek: wybierz warunek uruchomienia reguły lub wyzwalacza. Na przykład tylko w przypadku ważnych lub zaległych zadań.
    Jak działają warunki w regułach automatyzacji
  • Zezwól na przełączanie do poprzedniego stanu (tylko wyzwalacze): jeśli włączysz to ustawienie, wyzwalacz będzie mógł przenieść zadanie do poprzedniego etapu, np. z ostatniego do pierwszego. Tylko wyzwalacze mają to ustawienie.
Reguły i wyzwalacze są konfigurowane oddzielnie.

Pozostałe ustawienia zależą od wybranej reguły lub wyzwalacza. Na przykład reguła Dodaj post ma pola Odbiorca i Nadawca, reguła Utwórz zadanie ma pole Odpowiedzialny.


W skrócie
  • Korzystając z reguł i wyzwalaczy, możesz skonfigurować różne scenariusze pracy z zadaniami: automatycznie twórz zadanie, dodawaj nowych uczestników, śledź terminy.
  • Reguła zostanie uruchomiona, gdy zadanie przejdzie do odpowiedniego etapu.
  • Wyzwalacze śledzą zmiany i przenoszą zadanie na inny etap.
  • Możesz skonfigurować reguły i wyzwalacze w sekcji Zadania i projekty > Reguły.
  • Reguły i wyzwalacze są konfigurowane oddzielnie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo