Jeśli masz zbyt wiele zadań, trudno jest zapamiętać je wszystkie. Opcja Przypomnij o zadaniu pomoże Ci nie przegapić zaplanowanych zadań i ukończyć je na czas, unikając opóźnień.
Spis treści artykułu:
- Dodaj przypomnienie podczas tworzenia zadania
- Dodaj przypomnienie dla już utworzonych zadań
- Jak usunąć przypomnienie o zadaniu
Jak dodać przypomnienie podczas tworzenia zadania
Podczas tworzenia zadania kliknij Więcej> Przypomnij o zadaniu> Dodaj przypomnienie.
W polu Przypomnienie używa wybierz, kiedy pracownik otrzyma przypomnienie:
- Data - w określonym dniu i godzinie.
- Termin ostateczny - wybierz dzień przed terminem wykonania zadania, kiedy zostanie wysłane przypomnienie.
Następnie określ osobę, do której system wyśle przypomnienie:
- do osoby odpowiedzialnej
- do twórcy
- do siebie
Wybierz sposób otrzymywania przypomnienia: powiadomienie systemowe lub e-mail.
Dodaj przypomnienie i utwórz zadanie.
Gdy nadejdzie określony czas, wybrani pracownicy otrzymają przypomnienia.
Dodaj przypomnienie dla już utworzonych zadań
Otwórz zadanie i kliknij Przypomnij w prawym panelu.
Następnie wybierz typ przypomnienia:
- Data - w określonym dniu i godzinie.
- Termin ostateczny - wybierz dzień przed terminem wykonania zadania, kiedy zostanie wysłane przypomnienie.
Następnie określ osobę, do której system wyśle przypomnienie:
- do osoby odpowiedzialnej
- do twórcy
- do siebie
Wybierz sposób otrzymywania przypomnienia: powiadomienie systemowe lub e-mail.
Następnie dodaj przypomnienie, klikając odpowiedni przycisk.
Jak usunąć przypomnienie o zadaniu
W razie potrzeby możesz usunąć przypomnienie. Otwórz zadanie, znajdź przypomnienie i kliknij krzyżyk.